doG Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 ikke så veeeldig mye vits å melde seg inn i år da Medlemskapet varer i et år fra du melder deg inn og det er en god del planer nå i løpet av høsten / vinteren. Klubbkveld på Jæger, besøk hos GS-Bildeler for å nevne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 meir video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Video. Den e fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Tenker ofte å ta d rolig, så med en gang du kommer ut på banen kommer horna frem Ser du fikk 3. plass, gratulerer. hmm.. Her må det vurderes chipping så blir det kamp neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hehe, skal være litt slikt... Tenker ofte å ta d rolig, så med en gang du kommer ut på banen kommer horna frem Utrolig fin E46 du hadde, såg ut som den klarte seg meget bra på banen. Kjørte du MasterDrive? Heisann, takk for sist, fin bil du har også. Nei, det ble ikke noe MD på meg. Hadde en avtale, men håper å prøve neste gang. Hva er opplegget der? 1 bil på banen? 1 runde på tid? Det er en bil på banen om gangen ja, du får 2 runder og den beste teller. Fikk 3 plass ja, er fornøyd med det når bilen er så myk som den er nå. Du får chipe, så skal jeg få nytt understell til neste år. Tror du har veldig god tjangs å gjøre det bra på banen med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ikke så veeeldig mye vits å melde seg inn i år da Medlemskapet varer i et år fra du melder deg inn og det er en god del planer nå i løpet av høsten / vinteren. Klubbkveld på Jæger, besøk hos GS-Bildeler for å nevne noe. Dette stemmer, medlemskapet ditt varer i tilfellet til oktober neste år hvis du melder deg inn nå. Ingenting å lure på dette Skal ha en avsluttningsfest i høst også, dette er vært å få me seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 ikke så veeeldig mye vits å melde seg inn i år da Medlemskapet varer i et år fra du melder deg inn og det er en god del planer nå i løpet av høsten / vinteren. Klubbkveld på Jæger, besøk hos GS-Bildeler for å nevne noe. Dette stemmer, medlemskapet ditt varer i tilfellet til oktober neste år hvis du melder deg inn nå. Ingenting å lure på dette Skal ha en avsluttningsfest i høst også, dette er vært å få me seg Den er grei Melder meg inn etter jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Flinke gutt Her er noen bedre bilder fra treffet: http://www.essokickers.com/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=1044 F.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har noen dårlige videoer filmet med mobil. Inboard: Masterdriver: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Nå er jeg også medlem i bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nå er jeg også medlem i bmwccn Welcome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Awwww, pokker! Får så lite info fra klubben føler jeg. Skjedd masse ting som jeg ikke har fått med meg. Skulle jo absolutt vert på Eikås og sladdet med M3en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Awwww, pokker! Får så lite info fra klubben føler jeg. Skjedd masse ting som jeg ikke har fått med meg. De sender info på mail, send en mail til hordaland@bmwccn.no om du ikke får mail fra de. Husk å oppgi medlemsnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ligger terminliste på www.bmwccn.no/hordaland Også eget forum der. Registrer deg så får du både mail og sms hver gang det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Eller det enkleste og beste er jo: " :Motta SMS om begivenhetene i klubben. BMW CCN Hordaland har en service for sine medlemmer. Ved å kunne motta SMS, går du ikke glipp av ting som skjer i klubben. Ved å sende VARSLE BMWCCH til 1984 er du med på mottaker listen. For å ikke være med lenger sender du STOPP BMWCCH til 1984. Det koster ikke mer enn 1 krone å motta melding." Klippet ut fra BMWCCN avd. Hordaland sine sider. veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå