Gå til innhold

stoort bensindrevet fly/komplett selges byttes

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
treng jo faen ikke krangle om pengene deres på mitt innlegg da...kan du ikke bare skriv en pm te han da din sopp

Hallo..... :shock:

Hvilken planet er du fra da. Fyren skylder jo conan nettop det han prøver å bytte med deg. Tror heller han gjorde deg en tjeneste. Eller hadde vært gøy å bytte flyet ditt i en "luft" :geek: tl e 36

Skrevet

fyr d opp og knus det du, ser nå helst at du blir hekta jeg:) holdt på i 23 år nå. er dritgøy hobby. men ang annonsen, kan jeg være int, men har liksom alt, så evt kun flyet som er int, så du ser nå:) ta en tur på modellflynytt,,å bli hekta:P

Skrevet

vil anbefalle kjøperen av dette å bytte til mrf eller noe annet en jero...

jero er ikke så bra fuel..

hver eneste nitromotor jeg har hatt har aldri gått som den skal etter jeg har kjørt noen fanker jero på den...

men flyet ser knall ut :D

Skrevet

Fint fly for de som har lyst til å begynne med den hobbyen det, eller bare prøve for den saks skyld.

Eneste kjøper bør investere i ved siden av denne pakken er en trainer kabel, dermed kan man prøve å fly, mens en mer erfaren flyver kan stå og følge med og ta over når som helst om det er i ferd med å gå galt...

Har holdt på med denne hobbyen i to år ca, blir bare morsommere og morsommere for vær gang jeg er ute å lufter extra'n eller edge'n...

Skrevet

ja får selge bytte flyet mitt nå som turbo caben er under kniven.så får jeg heller kjøpe meg fly til sommern.da det ser sykt tøft ut og kjøre fly:) men som sakt bedre og la noen andre kjøpe det og ødlegg det enn at jeg gjør det,da er dele pengene til caben borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...