CBX1979 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hei! Jeg skal bytte høyttalere i min E36 325i 1992-modell. Det er ett par høyttalere foran (ved føttene), ett par i dørene (små) og ett par i hattehyllen. Jeg ønsker å bytte slik at alt ser originalt ut fra utsiden/i kupeen. Jeg tenkte på kvalitetshøyttalere (budsjett ca. kr. 5-6.000). Jeg har en gammel Nakamichi radio og forsterker (4x45 W RMS) som får duge inntil videre... Tenkte å bytte disse ut senere med 4x75-100 W RMS forsterker og ny radio/CD. Noen forslag til hva slags høyttalere jeg bør kjøpe? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 At du har 325 er vel ikke veldig viktig i denne sammenhengen, det som er mer viktig er om du har Sedan etc, og ser det står i Sedan i signaturen, så 5,25 foran, og 4 bak er vel de riktige målene. Hertz er okei synes jeg, og focal spiller fint de og : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 har hatt focal, kjempe lyd men alpine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxit Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 så 5,25 foran, og 4 bak er vel de riktige målene. Er dette stander mål for alle E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Gå for DLS, kanon bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 veit du kva side so straumkabelen ligge i på 325? du har vel batteriet bak. det var lagt kabler i min bil da eg kjøpte den, men slite litt me støy. har forresten infinity 5,25 frontsett i min. kan anbefales. spele klart selv på veldig høgt volum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Eg og ska kjøpe inn disse delene: Frontsett framme 5,25" 6x9 bak og forsterker E36 Coûpe 1993. Lurte på å kjøpe Disse: Framme:http://www.alpine-europe.com/no/home/products/hoeyttalere/type-r-hoeyttalere/spr-13s/?no_cache=1&tx_comproductcatalog_pi1[show]=features#ridercontent Bak: http://www.alpine-europe.com/no/home/products/hoeyttalere/type-r-hoeyttalere/spr-69c/ Forsterker: http://www.alpine-europe.com/no/home/products/forsterkere/v-power-forsterkere/mrp-f600/ Noen som har noen innvendinger på denne "pakken"? Har ikke hørt med forhandlere om noen pris enda.. noen som har en anelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcomfort Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hva er det man trenger for å få lyd i et helt basic nytt bilstereo? har en e36 sedan og er helt ny på stereo. ønsker å kjøpe nytt anlegg til en billigpris. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcomfort Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Front komponent sett + sub bak + en okei spiller = : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå