Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du tenkt til å gjøre opp for deg eller? Som du sa du skulle gjøre for flere uker siden. Får ikke noe svar av deg på PM så da tar jeg det i trådene du legger ut.

Jævla svindler

du er dom du. du har 0 peiling på hva du sier du?

Skrevet

heltn, Way to go. Alltid interessant og starte en diskusjon slik.

Paknings tykkelsen blir bestemt av hvor mye du planer av toppen. at folk ikke klarer å vente med og handle er dumt.

Skrevet

Vet akkurat hva jeg snakker om, har lagret alle mld vi har skrivi. Så skal ikke stå på det. Vet at du har sagt du skal føre over penger til meg pga manglende ting i pakka du sendte. Men det skjer jo aldri.

Er ikke snakk om mye penger, men er PRINSIPP sak at folk gjør opp for seg.

Skrevet

Paknings tykkelsen blir bestemt av hvor mye du planer av toppen. at folk ikke klarer å vente med og handle er dumt.

eller hvis du vill senke kompresjon. :D

Skrevet

eller hvis du vill senke kompresjon. :D

Da setter man inn andre stempler isteden.

Azeton, kommer ann på hvor mye du sliper av toppen. Tar du veldig mye og bruker orginial pakning så kan det resultere i at motoren ikke vil gå rundt pågrunn av at ventielne står i stempel.

Sliper du av litt og bruker stndard, da ender du med ett mindre forbrenningskammer ergo; høyere kompresjon. (Litt!)

Skrevet

Må få komme med et spørsmål. Er toppen skjev? Det er ingenting som tilsier at en topp skal slipes ved bytte av toppakning. Ta ei stålrei og kryssmål toppen. Hvist det ikke er luft mellom toppen og reia så er sliping unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...