heltn Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hei! kjøpt toppakning av GSbildeler. lurte på, hva høyde burde jeg ha? kjøpte 35mm jeg?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Har du tenkt til å gjøre opp for deg eller? Som du sa du skulle gjøre for flere uker siden. Får ikke noe svar av deg på PM så da tar jeg det i trådene du legger ut. Jævla svindler
Hoem Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 tenkte jeg skulle svare akkurat nå, helt til jeg så innlegget til Driftking.
Waldez Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 35mm toppakning er garantert nok i alle tilfeller!
E30 Andreas Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 turbomotor dette eller? facelift eller preface?
heltn Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Har du tenkt til å gjøre opp for deg eller? Som du sa du skulle gjøre for flere uker siden. Får ikke noe svar av deg på PM så da tar jeg det i trådene du legger ut.Jævla svindler du er dom du. du har 0 peiling på hva du sier du?
Fliid Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 heltn, Way to go. Alltid interessant og starte en diskusjon slik. Paknings tykkelsen blir bestemt av hvor mye du planer av toppen. at folk ikke klarer å vente med og handle er dumt.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Vet akkurat hva jeg snakker om, har lagret alle mld vi har skrivi. Så skal ikke stå på det. Vet at du har sagt du skal føre over penger til meg pga manglende ting i pakka du sendte. Men det skjer jo aldri. Er ikke snakk om mye penger, men er PRINSIPP sak at folk gjør opp for seg.
E30 Andreas Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 heltn, Way to go. Alltid interessant og starte en diskusjon slik. Paknings tykkelsen blir bestemt av hvor mye du planer av toppen. at folk ikke klarer å vente med og handle er dumt. eller hvis du vill senke kompresjon.
Azeton Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 hva skjer hvis du planer litt og bruker orginal pakning da?
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 heltn, Way to go. Alltid interessant og starte en diskusjon slik. Paknings tykkelsen blir bestemt av hvor mye du planer av toppen. at folk ikke klarer å vente med og handle er dumt. eller hvis du vill senke kompresjon. Da setter man inn andre stempler isteden. Azeton, kommer ann på hvor mye du sliper av toppen. Tar du veldig mye og bruker orginial pakning så kan det resultere i at motoren ikke vil gå rundt pågrunn av at ventielne står i stempel. Sliper du av litt og bruker stndard, da ender du med ett mindre forbrenningskammer ergo; høyere kompresjon. (Litt!)
nimitz Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Må få komme med et spørsmål. Er toppen skjev? Det er ingenting som tilsier at en topp skal slipes ved bytte av toppakning. Ta ei stålrei og kryssmål toppen. Hvist det ikke er luft mellom toppen og reia så er sliping unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå