jk_conix Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Japp hvis det er noen der ute som har havarert motoren på bilen sin og vil kvitte seg med resten el noe lign så si ifra. Lyst å fikse litt på min så trenger ganske masse. Panser. Skjermer f. Alle dører. Bagasje lokk. Lykter bak + forran. Fangere + lister. Hjul. Osv osv.... Vil helst ha bulkfri, rustfritt og så ripefri som mulig. Send Mail hvis du har noe evt. Jk_conix@hotmail.com Bilder hadde vært kjekt også.
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 har en hel bil som selges ideler. har bra panster og bakluke. også m5 felger og ikke fult så bra skjermer vis du trenger
jk_conix Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Ser det, men dumt du bor så langt unna Ingen i bergen som har?
MpA Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 har vel strengt tatt noe da, har en hvit dele bil, bor oppe med flesland. PM visst u er intressert.
jk_conix Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Hmm. Det var det da. Jeg vil ha en som er i diamantsvart. Så jeg slipper å lakke om. Har noen skjermer og sånt liggendes. Men i rødt. Kjøper jeg bil i annen farge er jeg like langt. Ingen som har noe?
jk_conix Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Jau. Fremdeles ingen som har noe i bergens området?
Morbus Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Har diamantsvart delebil her. Ikke min, men en jeg kom i kontakt med på finn. Han selger alt fra bilen, jeg har alt kjøpt alle dører. Men panser og bakluke er fortsatt der Skjermer kastet jeg nettop, men tror kanskje jeg fortsatt har et par stående, (også i diamantsvart) Dette er på gardermoen.
jk_conix Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Deng. Hadde den bare vært i bergens området.
bmwt Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 har det meste av det du trenger i rett farge. bor på askøy
jk_conix Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 KongeKonge. Skal se om jeg kan få meg noen til å kjøre å hente deler isåfall. Har ikke noe plass i min bil. Har du noe nr?
bmwt Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 40604121,ring evt på forhånd,skal en tur til drammen en av dagene,så litt usikker på hvor lenge jeg blir der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå