ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Har kjøpt nytt digitalt display. Litt kjipt at det nå viser 403000km. Noen på Mo eller i salten området som vil stille tilbake km-standen? Bilen er 24v 520i. Du skal få betaling for bryderiet.
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Kan også møte opp i Bodø en gang i høst
Ballder Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Dersom det er noen som kan gjøre dette for Ingard, så send han en pm. La ikke dette bli en ny "moralsk" tråd ang. km. justering/fusk osv. Da ble det en BUMP fra meg.
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Har vel Brikke/ chip i begge dine? Ser ikke ut som om de er like. Mitt gamle instrument er fra 89, mens det nye er fra 95.. Chipen på det nye ser helt annerledes ut, hvis jeg ikke tar feil.. Edit: Og, jeg har ikke til hensikt å selge denne bilen på lang lang tid.. Så dette har med enkelhetens skyld. Gidder ikke ringe gjensidige å forklare ny kmstand, og i tillegg ser det litt finere ut med bilen originale km stand, som står analogt på det gamle instrumentet.. Instrumentet blir byttet fordi det gamle gikk berserk, og jeg ville har digitalt. Kjøpt av "stfo" her på bimmers forrige uke..
Fliid Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 hoho, på tide og få dette tema som ett forbudt tema inn i reglene. Snedig, trodde mange her inne hadde fått med seg at dette var ett forbudt tema, men alikevel kommer de som har lagt inn flere tusen innlegg, med slik tråder (Bimmerlars var vell sist ute i ilden, hehe Samt J. Hofstad har vel fått pryl for dette han og. ) .. Alle kan da ikke ha kortidshukommelse. Tviler på at det har gått deg hus forbi ingard, at dette blir slått ned på, vær gang det blir brakt på banen. Jeg fikk blåst ut nok i de forrige trådene, så har ikke tenkt å gjøre det her også.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 hoho, på tide og få dette tema som ett forbudt tema inn i reglene. Snedig, trodde mange her inne hadde fått med seg at dette var ett forbudt tema, men alikevel kommer de som har lagt inn flere tusen innlegg, med slik tråder (Bimmerlars var vell sist ute i ilden, hehe Samt J. Hofstad har vel fått pryl for dette han og. ) .. Alle kan da ikke ha kortidshukommelse. Tviler på at det har gått deg hus forbi ingard, at dette blir slått ned på, vær gang det blir brakt på banen. Jeg fikk blåst ut nok i de forrige trådene, så har ikke tenkt å gjøre det her også. J. Hofstad får pryl nok ja Men det er fordi folk misforstår den rent tekniske interessen jeg har på dette området, som andre.
Ballder Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 hoho, på tide og få dette tema som ett forbudt tema inn i reglene. Snedig, trodde mange her inne hadde fått med seg at dette var ett forbudt tema, men alikevel kommer de som har lagt inn flere tusen innlegg, med slik tråder (Bimmerlars var vell sist ute i ilden, hehe Samt J. Hofstad har vel fått pryl for dette han og. ) .. Alle kan da ikke ha kortidshukommelse. Tviler på at det har gått deg hus forbi ingard, at dette blir slått ned på, vær gang det blir brakt på banen. Jeg fikk blåst ut nok i de forrige trådene, så har ikke tenkt å gjøre det her også. Dersom det er noen som kan gjøre dette for Ingard, så send han en pm.La ikke dette bli en ny "moralsk" tråd ang. km. justering/fusk osv. Da ble det en BUMP fra meg. Er det noen som kan bidra med noe konstruktivt til trådstarter, så er PM en mulighet som nevnt. Har man ikke noe konstruktivt og bidra med i positiv rettning til trådstarter, så er det en mulighet og overse tråden istedet for og lasse den ned med moral og bla bla bla.... Jepp.. Har ikke noe postivt til trådstarter her, så jeg blir nok en av mange trådfyllere...
Fliid Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 hehe, forstå oppbyggingen er såklart interessant, men slike direkte tråder som dette angående tilbakestilling er hva som er uønsket. Har jeg forstått Gunnar rett.
diesel_luring Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 så dersom han hadde skrevet at han ønsket å justere km stan til den reelle så hadde det ikke blitt noe stress? ordleggingen har med andre ord alt å si her?
Fliid Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Godt mulig jeg formulerte meg feil. Hvis du foretar ett søk så ser du at ingen form for justering, tilbakestilling, omdirigering osv osv, kall det hva man vil. av km blir godtatt her. Alle tråder har nå hittil blitt stengt.
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Det er så mange som bryr seg om bilen min.. så kjekt But seriously, hvis du ikke har mulighet til å hjelpe meg, så har du vel ikke noe her å gjøre? Jeg skal ha rett kmstand. Og jeg husker ikke når det ble vedtatt at spm ang det var forbudt.. Men end of discussion. Ta det på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå