Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Det er så mange som bryr seg om bilen min.. så kjekt But seriously, hvis du ikke har mulighet til å hjelpe meg, så har du vel ikke noe her å gjøre? Jeg skal ha rett kmstand. Og jeg husker ikke når det ble vedtatt at spm ang det var forbudt.. Men end of discussion. Ta det på pm. Som FLIID sier har GUNNAR bestemt at det er forbudt
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Det er så mange som bryr seg om bilen min.. så kjekt But seriously, hvis du ikke har mulighet til å hjelpe meg, så har du vel ikke noe her å gjøre? Jeg skal ha rett kmstand. Og jeg husker ikke når det ble vedtatt at spm ang det var forbudt.. Men end of discussion. Ta det på pm. Som FLIID sier har GUNNAR bestemt at det er forbudt Hehe, jaja.. Da må det vel bli sånn. Men når de som roper høyest her må skifte instrumentpanel fordi det gamle er klikk, så skjønner de hvorfor det er kjekt å ha opprinnelig kmstand stående i det nye instrumentet.. Hvorvidt noen føler det er feil, driter jeg litt i. Det er min bil, og jeg kan justere kmstand slik det passer meg. Det betyr ikke at jeg er enig i at man kan stille tilbake kmstand fra den opprinnelige kmstanden. Det er så vidt jeg vet ikke lov hvis man ikke opplyser om det ved salg? Men, det er mye mulig jeg ble hjulpet av en snill sjel på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå