beianmotorsport Posted October 6, 2008 Author Posted October 6, 2008 selger helst samlet. skal prøve å få tatt noen bilder, men digitalkameraet streiket. har på mms så send pm med tlfnr så skal jeg sende noen bilder
Spinx Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Safesex kan kjøpe bakfanger så kjøper jeg skjørtene?
Rabies Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 NMI er vel glassfiber hvis jeg ikke tar helt feil, eller?
skrape Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 jeg vil kjøpe bakfanger og sideskjørtene. pris? bilder? har sendt deg pm
tribal167 Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 NMI er vel glassfiber hvis jeg ikke tar helt feil, eller? Jo, det er det.. Får kjøpt dette på bs-bildeler.
beianmotorsport Posted October 7, 2008 Author Posted October 7, 2008 er glassfiber ja.. og kjøpt hos bs bildeler. kun front som er prøvemontert på bil. ellers så er alt helt ubrukt. selges pga har ikke e36 lenger..
beianmotorsport Posted October 7, 2008 Author Posted October 7, 2008 Er det cupe eller sedan? er sedan, men som sagt, har ikke noe å si.
beianmotorsport Posted October 10, 2008 Author Posted October 10, 2008 nei, selger det kun komplett. øyelokka kan jeg selge utenom.
Recommended Posts