beianmotorsport Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 selger helst samlet. skal prøve å få tatt noen bilder, men digitalkameraet streiket. har på mms så send pm med tlfnr så skal jeg sende noen bilder
Spinx Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Safesex kan kjøpe bakfanger så kjøper jeg skjørtene?
Rabies Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 NMI er vel glassfiber hvis jeg ikke tar helt feil, eller?
skrape Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 jeg vil kjøpe bakfanger og sideskjørtene. pris? bilder? har sendt deg pm
tribal167 Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 NMI er vel glassfiber hvis jeg ikke tar helt feil, eller? Jo, det er det.. Får kjøpt dette på bs-bildeler.
beianmotorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 er glassfiber ja.. og kjøpt hos bs bildeler. kun front som er prøvemontert på bil. ellers så er alt helt ubrukt. selges pga har ikke e36 lenger..
beianmotorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Er det cupe eller sedan? er sedan, men som sagt, har ikke noe å si.
beianmotorsport Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 nei, selger det kun komplett. øyelokka kan jeg selge utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå