tuder Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Nettopp montert 100w pære som fulltlys på bilen. Vet dette ikke er godkjent/ e-merka, men er disse for sterke for reflektorene? Blir det for varmt eller kan gjøre no skade? Ble hvertfall bra med lys!
Raymond Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 er værtfall det alle sier.. at du kan risikere å brenne reflektorene pga. varmen.. kjørte dette i en supra jeg hadde tidligere.. 120watt h4pære.. kjørte fint med det men, dog hadde jeg bare den i 1år.. og det var vinter.. siste delen og i finnmark.. så alle gangene jeg kjørte med de på var det kladt.. vet ikke om det har noe å si.. men, lyktene blir jo MYE varmere.. snøen smelta jo foran lykta ps: supra mk3 med vippelykter
Raymond Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 trur jeg ville vurdert xenon i langlys istede.. trur ikke det er noe regler for dette på langlys fordi du blender jo ned uansett.. er vell mest nærlys det er krav til høydejustering osv..?? det kan være spekulering fra min side.. men, trur xenon ville vært safere
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Blir varmt ja. Kan kjøpe 55W Xenon look med bedre lys.
Raymond Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 55watt xenon? trudde det bare var 35watt og 50watt.. men, ja helt klart.. hadde det i den siste supraen og det var som dag og natt i forsjell! helt klart å anbefale.. Mvh Raymond
tuder Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Er Xenon look i de jeg satte i nå, men mulig jeg får bytte de i 55w. Kjedelig om reflektorene skulle bli ødelagt. Har Xenon i nærlys så trenger ikke ha det i fjern, lyser bra nok fra før.
Raymond Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg syns nesten der er et must i langlys, værtfall når det blir vinter å mørkt.. er jo da du trenger lyset... kjøre langtur å dyr å faenskap på veien..
larserso Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg ville vært forsiktig med 100w. Kan sterkt anbefale Osram NightBreaker. Ble overraskende mye bedre lys fra standard-pærene (skjønner egentlig ikke hvorfor siden det er samme wattstyrke og reflektor...). Har prøvd xenon-look (4350K og oppover) og det synes jeg er omtrent som å slå av lyset. Gjør seg godt i tåkelysene da de er kun til pynt likevel Dette er snakk om M-tec pærene som bl.a. GS og Reinholdsen import (eller hva de heter) forhandler. Mulig de er av dårlig kvalitet, det vet jeg ikke.
ehrnst Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 du vil ødelegge reflektorene og smelte kabelnettet over lengre tid dessverre.
Sjøbuse Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 jeg hadde 100W i en tidligere bi. hadde de i 2-3 åe. reflektorene mine tok ikke skade av dette. bilen hadde metal reflektore. mulig det er verre i biler med plast reflektor. men kontaktene til pærene begynnte og bli svarte. og litt deformerte. så er nok ikke helt bra. i bilen jeg har nå har jeg xenon i alle lys og fornøyd med det. og det ble ikke mye bedre lys i mørket syntes nå jeg. men så ut som xenon når man så på bilen forrfra da.
Hindmost Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Phillips har også noen h7 med bra lys i. Xtreme Power. Hadde Osram Nightbreaker i nærlysa tidligere, men de holdt ikke så lenge. Vil vise seg om Phillipsene holder seg lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå