EirikL Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Det er noe spesielt med lyden av en V12'er. http://www.youtube.com/watch?v=h3A4eH0t ... re=related
pengelek Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Ja, v12 er noe for seg selv. Får se om det kansje blir en 750 neste gang:)
crizi Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 hatt 210 på speedo i en 318e36 det var skummelt fyfaen alt rista i filler haha og turtallsperra kan du fint ligge på i minutter hvertfall min m40:D
Azeton Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg hadde 220km/t mens GPSen jeg hadde viste 210km/t Det er nok altid litt missvisning.. Men, dere trenger ikke filme det på våte kalde høstveier
Tommy Turbo Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 var no ett jevnt rolig drag på denne 740. flott å se slikt ang S38 motorene så er det nok ene og alene i programvaren det ligger. Har ikke sett hvordan den er satt opp, men mye tyder på at det ikke brukes etterkjøling av stemplene i form av å tilføre ekstra bensin når en går av gassen. Dette er hvertfall veldig mye brukt på performance motorer da temperaturen stiger MYE etter en går av gassen. Raste forøvrig en motor av denne grunn pga en dyse som fusket. Det var først når jeg gikk av gassen på 7000rpm og slapp den inn i 5gir for å gå ned i fart at motoren smeltet ned. Når disse motorene (S38) chipes så kan det jo tenkes at det ikke brukes etterkjøling og dermed smelter motorene ned. Clutches motoren ut så vil jo faktisk motorstyringen gi bensin når den kommer ned mot tomgang, men det er jo egentlig veldig lenge etter så skal jo egentlig ikke ha så mye å si. Feil olje kan jo også spille litt rolle da det kan gi mindre mengde olje til kjøling pga tykk konsistens. Er det underspyling på S38 (regner jo med det siden det tross alt er en motor fra BMW som skal yte litt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå