Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Heisann folkens:) Jeg har skjønt på flere at det er vanskelig å bygge anlegg i e36, pga at den er så sett og kompakt. Jeg sliter med å få "trøkket" fra bassen inn i cupe`n. Subbene jeg har er 2x12 pioner TS-W307D2 De står i en lukket kasse. Er det noen her som vet hva man må gjøre for å få "Trøkket" inn i cupe`n? Håper på svar. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har du sedan? Hvis du ikke har skipose vil jeg tro det hjelper på å fjerne den plata imellom bakseteryggen og bagasjerommet slik at det blir åpent imellom kupeen og bagasjerommet der subben står. Så gjelder det å plassere kassen slik at trykket vil gå igjennom det hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ja det er sedan jeg har. Har ikke skipose.Er det den tynne plata du mener som sitter med noen "clips" bak seteryggen? Føler liksom at trøkket ikke kommer inn i bilen. Gjerne flere tips=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Den plata ja Har selv tenkt å fjerne den når jeg skal sette inn sub og sette elementet foran dette. Så prøve å få det så tett som mulig rundt kassa og bagasjerommet slik at trykket ikke forsvinner bakover i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Den er grei;) Takker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg tar gjerne i mot flere tips;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 har du prøvd å fjerne den plata enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 ja det hjalp ikke. man uansett er det jo en kraftis stålplate bak den igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 det var leit. sliter med samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 bassporter i hattehylla er å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Fjern hattehyllehøytalerne. Er det eneste som hjelper, og det merkes veldig godt! Invister heller i et godt frontsett sammen med basskassa di. Jeg fjernet hh.høytalerne i min coupe, som også er rimelig tett, og det ble som natt og dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 hvis du har "svigermor" (nedfellbart armlene) bake. so kan du skjære hull i stålplaten der "svigermoren" er plassert. har gjort dette med alle bmw`er eg har hatt. du vil merke en "betydelig!" økning av lydtrykk inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Takk for svar=) har montert ett bassrefleksrør i hattehylla. skal montere ett til. det hjalp betraktelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Kom gjerne med bildet det du gjorde der...sliter det samme med min ! får liksom ikke trøkket som jeg håpet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CBredal Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 jepp, folkens... to 8" rør i hattehylla funker fjell. sub i denne sammenheng uten lufting i hattehylla blir som ferskfesk uten lever ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå