Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens:)

Jeg har skjønt på flere at det er vanskelig å bygge anlegg i e36, pga at den er så sett og kompakt.

Jeg sliter med å få "trøkket" fra bassen inn i cupe`n.

Subbene jeg har er 2x12 pioner TS-W307D2

De står i en lukket kasse.

Er det noen her som vet hva man må gjøre for å få "Trøkket" inn i cupe`n?

Håper på svar. Takk på forhånd :D

Skrevet

Har du sedan? Hvis du ikke har skipose vil jeg tro det hjelper på å fjerne den plata imellom bakseteryggen og bagasjerommet slik at det blir åpent imellom kupeen og bagasjerommet der subben står. Så gjelder det å plassere kassen slik at trykket vil gå igjennom det hullet.

Skrevet

Ja det er sedan jeg har. Har ikke skipose.Er det den tynne plata du mener som sitter med noen "clips" bak seteryggen? Føler liksom at trøkket ikke kommer inn i bilen.

Gjerne flere tips=)

Skrevet

Den plata ja :) Har selv tenkt å fjerne den når jeg skal sette inn sub og sette elementet foran dette. Så prøve å få det så tett som mulig rundt kassa og bagasjerommet slik at trykket ikke forsvinner bakover i bagasjerommet.

Skrevet

Fjern hattehyllehøytalerne. Er det eneste som hjelper, og det merkes veldig godt! Invister heller i et godt frontsett sammen med basskassa di.

Jeg fjernet hh.høytalerne i min coupe, som også er rimelig tett, og det ble som natt og dag!

Skrevet

hvis du har "svigermor" (nedfellbart armlene) bake. so kan du skjære hull i stålplaten der "svigermoren" er plassert. har gjort dette med alle bmw`er eg har hatt. du vil merke en "betydelig!" økning av lydtrykk inne i bilen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...