Anderslien Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg har et problem med sentralenheten på min E24 635csi. Den som er fra bilen er ny, er klikk så den gjør at bilen ikke starter, men kjørecomputer fungerer. Den jeg har kjøpt inn, gjør at bilen starter, men kjørecomputeren fungerer ikke. Det er rett og slett startsperra som slår inn. Så jeg lurer på om det er noen her som vet hvilke ledninger jeg må koble fra for å få vekk den? Fint med bilder/tegninger.
nimitz Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Og begynne og tukle for mye med sånne ting kan snart gjøre vondt værre. Tror jeg ville ha rådført meg med en bilelektrikker.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Vanskelig å tolke akkurat hva du mener Anders. Hvis du prøver å formulere på nytt igjen?
Anderslien Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Vanskelig å tolke akkurat hva du mener Anders.Hvis du prøver å formulere på nytt igjen? Kan skjønne det Dette er problemet: Bilen starter ikke på grunn av feil på sentrallåsenheten. Start sperren slår inn. Hvordan kobler jeg om så jeg får vekk start sperren?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Fant ikke data på startsperre på din bil men skal grave litt...
Anderslien Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Fant ikke data på startsperre på din bil men skal grave litt... Takk for det Hyggelig at du prøver å hjelpe en stakkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå