Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ser det der.. MEN! Der er opplista 4 forskjellige tannstenger: Alle modeller uten servo alle modeller med servo alle m3 alle ix Men ingen opplysninger om den hersens demperen!
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Det er riktig. Grunnen til dette vet jeg ikke, saken er vel den at man monterer tannstenger og selger tannstenger uten demper da denne kan brukes på alle modeller, 4 eller 6 sylindre, ergo; det er ikke ett marked for en med styredemper. (Ser ingen grunn til at den med demper ikke kan brukes på en med sekser, men men.. Det er nå den uten demper som blir solgt nå om dagen. Men får sikkert kjøpt den med demper fra BMW) Utrdag fra GS sin ETK; 32111130842 Tannstang E-30 u/servo m/u styringsdemper (Org) Aldri bestilt en splitter nye tannstang, men kan godt hende at man må spesifisere med eller uten demper, både fra Koed og BMW. Hvem vet.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 jamen da ser det ut til att tannstanga er lik da! Siden GS og har ett å samme delenummer m/u. (med og uten) styredemper. Enig? Koed mente jeg
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Var ikke så enkelt det her.. Du kan påstå til krampa tar deg at den er lik, men da vi har en versjon med demper og uten, så er den ikke lik vet du. Begge har like mange omdreininger på ratt til det er fult ratt utslag, men den ene er utstyrt med demper og en uten. Hvorfor de blir levert med samme varenummer vet jeg ikke. Men nå skal det nevnes at dette var kun ett utdrag, du skal få hele lista, så ser du at det er noe muffens; 32111130843 Tannstang (Org) 32111130170 Tannstang (Org) 32111130169 Tannstang (Org) 32111130842 Tannstang E-30 u/servo m/u styringsdemper (Org) Hva betyr de 3 første? 3 forskjellige varenummer, men ingen informasjon videre utover at det er en tannstang. Er nå ikke utenkelig at styredemper tannstangen er i denne listen, jeg kan nå si det slik også; Den er i listen garantert (!) for reg nr jeg har brukt, har en tannstang med styretøys demper. Har både hatt E30'r med og uten, de er prikk like hvis du ikke har sett på stanga, men de er ikke like og se på. Når man sier at noe er likt, da er det ikke avvik, men det er klare avvik her. Så nei, jeg er ikke enig, men at de er veldig like, ja.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 hmmm.. Er dette til samme bilen? altså f.eks. 320 87 mod? eller er dette:servo,M3,IX også resten?
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ja, alle disse står oppført under samme bilen. Dette er mekanisk. DVS, man blir opplyst om 4 forskjellige mekaniske tannstenger på samme bil. Forvirrende, ja. hehe Har ikke skjekket om noen av disse nr. går igjen når man ser på servo stengene.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 hmf! For no dritt! Men Jeg går utifra att servostengrene har seperat pumpe. å dermed en helt annerledes konstruksjon. dette må forskest på!!
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Er to vidt forskjellige konstruksjoner ja, så derfor jeg ikke har skjekket om noen av nummerene går igjen når man ser på servo, for det er umulig.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 De KAN ha en hydraulikkmotor montert på splinen direkte på tannstanga.. Men orker ikke mer idag. skal tidlig opp.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 FØKK! Noe som de faktisk ser ut til å ha! å da med litt ABS å styr? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Fliid Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Denne tråden gikk helt i glemmeboken (beklager dette), men jeg lovet og poste bildet av tannstang med styredemper, og tannstang uten. Men dropper tannstang uten demper, den vet vel alle hvordan ser ut? ; ) Er du i tvil, se min prosjekt tråd. (finner den i signaturen) Bilder av tannstang med styredemper følger;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå