Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Javel, back to topic, i dag kom det en tidlig julegave fra Sveits, nemlig ny "pysjamas" til M3'en.

Bestilte denne hos http://www.coverdesign.ch/ å det kom på rett over 3000.- levert på døra her hjemme.

http://www.raceinfo.no/temp/tn_IMG_2204.JPG

Hadde nesten trodd du fikk med en slik på kjøpet :)

Det var et slikt trekk med bilen når den ble importert til norge, men han som importerte den, ville ikke levere dette med til han som jeg kjøpte den av.

Skrevet
Det var et slikt trekk med bilen når den ble importert til norge, men han som importerte den, ville ikke levere dette med til han som jeg kjøpte den av.

Herregud, hvor tar du detta fra?

Det var jeg som importerte bilen, og fyren som kjøpte den betalte ikke nok for å få med en del ting.....

Slik er historien, slutt å fantaser, tro, men, og anta ting du ikke vet.

Skrevet
Det var jeg som importerte bilen, og fyren som kjøpte den betalte ikke nok for å få med en del ting.....

:shock:

Hissig i dag eller? Regner med Tommy sier bare hva som forrige eier har fortalt han. :?

Skrevet

Du sa selv til meg på telefon at du ikke ville selge med dette trekket, siden du skulle ha det på den "sport evo'en" du hadde kjøpt.

Skrevet

tommy, har du noen gode tips på hva man skal bruke for å få bort tectyl?

greit nok at understellet på GT'n er tectyl behandla, men de har jo liksom overdrevet en smule :P

Skrevet

greit nok at understellet på GT'n er tectyl behandla, men de har jo liksom overdrevet en smule :P

Dysje på med lampeolje, å steame av med varmtvannsteamer.

Skrevet

Dysje på med lampeolje, å steame av med varmtvannsteamer.

varmtvannsteamer hørtes dyrt ut, eller?

Skrevet

Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta

Er dumt å ha en bil stående på bukker over lengere tid. det er en unaturlig stilling for alt av understell, men det er viktig å flytte bilen litt frem og tilbake nå og da, slikt at hjulene holder seg runde og gode.

Noen velger også å bruke egne dekker til vinterlagring...

Det holder vell å pumpe mye luft i dekken? Jeg har 4,5bar i mine dekk. Holder seg bra da...

Skrevet

Du sa selv til meg på telefon at du ikke ville selge med dette trekket, siden du skulle ha det på den "sport evo'en" du hadde kjøpt.

Alt har sin pris, og til den prisen bilen ble solgt for så ble ikke trekket med, det var en mengde andre ting som ikke ble med og...

Skrevet

Hvilke forandringer er det AC Schnitzer har gjort ut fra standard M3 Tommy, ser det er AC Schnitzer understell åsså er det vel lekt litt med motor, men er det mer ? :)

Og hvordan er deletilgangen på schnitzer delene?

Skrevet

Ser veldig bra ut fortsatt Tommy! Tror nok jeg må komme å titte på denne bilen når jeg skal besøke kompissen min på Bryne når det våres :)

Hvordan vil du holde den under? Steame sånn i ny og ne?

Skrevet
Hvilke forandringer er det AC Schnitzer har gjort ut fra standard M3 Tommy, ser det er AC Schnitzer understell åsså er det vel lekt litt med motor, men er det mer ? :)

Og hvordan er deletilgangen på schnitzer delene?

Den har fått 2,5l motor, nye grenrør, og mellompotte med kat. Schnitzer/Bilstein dempere og fjærer, og 8 og 9x16" BBS RS felger.

Skrevet
Ser veldig bra ut fortsatt Tommy! Tror nok jeg må komme å titte på denne bilen når jeg skal besøke kompissen min på Bryne når det våres :)

Hvordan vil du holde den under? Steame sånn i ny og ne?

Er bare å komme innom.

Blir nok å vaske med både steamer, og washmitt og shampo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...