Skands1 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Det var et slikt trekk med bilen når den ble importert til norge, men han som importerte den, ville ikke levere dette med til han som jeg kjøpte den av. Herregud, hvor tar du detta fra? Det var jeg som importerte bilen, og fyren som kjøpte den betalte ikke nok for å få med en del ting..... Slik er historien, slutt å fantaser, tro, men, og anta ting du ikke vet. Tommy sier jo bare at trekket ikke fulgte med bilen når han kjøpte, og sier ingenting om årsaken.. Han verken "fantaserer", "antar", "tror" eller "mener" noen ting... Så bare slapp av og ro nervene NEW... Tell til ti
Olelink Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hvilke forandringer er det AC Schnitzer har gjort ut fra standard M3 Tommy, ser det er AC Schnitzer understell åsså er det vel lekt litt med motor, men er det mer ? Og hvordan er deletilgangen på schnitzer delene? Den har fått 2,5l motor, nye grenrør, og mellompotte med kat. Schnitzer/Bilstein dempere og fjærer, og 8 og 9x16" BBS RS felger. Ok Men som sagt, hvordan er tilgangen på deler fra AC Schnitzer?
Tommy Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Hvilke forandringer er det AC Schnitzer har gjort ut fra standard M3 Tommy, ser det er AC Schnitzer understell åsså er det vel lekt litt med motor, men er det mer ? Og hvordan er deletilgangen på schnitzer delene? Den har fått 2,5l motor, nye grenrør, og mellompotte med kat. Schnitzer/Bilstein dempere og fjærer, og 8 og 9x16" BBS RS felger. Ok Men som sagt, hvordan er tilgangen på deler fra AC Schnitzer? Har ikke sjekket så mye, eneste jeg har prøvd å skaffe, er tårnstag foran, men dette er utgått.
Olelink Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hvilke forandringer er det AC Schnitzer har gjort ut fra standard M3 Tommy, ser det er AC Schnitzer understell åsså er det vel lekt litt med motor, men er det mer ? Og hvordan er deletilgangen på schnitzer delene? Den har fått 2,5l motor, nye grenrør, og mellompotte med kat. Schnitzer/Bilstein dempere og fjærer, og 8 og 9x16" BBS RS felger. Ok Men som sagt, hvordan er tilgangen på deler fra AC Schnitzer? Har ikke sjekket så mye, eneste jeg har prøvd å skaffe, er tårnstag foran, men dette er utgått. Ok Litt det samme problemet som for meg da, alt som ble laget fra BMW finnes fortsatt, men spesialdelene fra BMW Motorsport er det slutt på
SSM Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Ser veldig bra ut fortsatt Tommy! Tror nok jeg må komme å titte på denne bilen når jeg skal besøke kompissen min på Bryne når det våres Hvordan vil du holde den under? Steame sånn i ny og ne? Er bare å komme innom. Blir nok å vaske med både steamer, og washmitt og shampo. Morro Tar sin tid å vaske bilen utvendig, innvendig og under!
Tommy Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Da er det montert litt deler. EVO alcantara ratt og girkule (med lys) Alcantara trekk med ///M sømmer, på håndbrekk og gir.
SSM Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hvor har du handlet fra? Skal ha meg samme opplegget jeg og....
Tommy Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Hvor har du handlet fra? Skal ha meg samme opplegget jeg og.... Handlet fra Koed. Har liggendes et sett til med alcantara gir og håndbrekk mansjett (m/ sort søm) som er til salgs. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104986
schviiin Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Steike for en fin bil, godt du tar vare på eit slikt smykke!
SSM Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Det er jo svin dyrt fra Koed! Tror det blir C3BMW.co.uk på meg asså....
Tommy Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Det er jo svin dyrt fra Koed! Tror det blir C3BMW.co.uk på meg asså.... Nei, det er dyrere fra UK, ratt og girkule kommer på ca 330£ + norsk MVA, så havner du på ca 4300.- så kommer frakt og fortolling i tillegg. så du vil havne på ca 4800.- derfra, å jeg ga ca 4000.- fra koed.
Olelink Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Da er det montert litt deler.EVO alcantara ratt og girkule (med lys) Alcantara trekk med ///M sømmer, på håndbrekk og gir. http://www.raceinfo.no/temp/tn_IMG_2273.JPG Lekkert Tommy
raymond m Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Det finnes ikke ord for det!!!! hvor bra gjenomfort M 3
helgeb Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 vanvittig strøken bil! gleder meg til å se denne "live" til sommeren på treff. hvor får du kjøpt di mansjettene med m-striper forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå