Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
skulle gjerne ha polert undersiden av topp dekselet mitt, sylinderveggene og girkasseoverføringa, tar du jobben? :-P;-)

Må ikke glemme baksiden av varmeskjoldet til eksosen :P

Imponererende nøyaktighet og grundig arbeid iallefall :D

Er bare litt misunnelig på å kunne ha en så strøken bil til å plukke og stelle med..samt DEN kolleksjonen av bilpleieprodukter :D

Skrevet
skulle gjerne ha polert undersiden av topp dekselet mitt, sylinderveggene og girkasseoverføringa, tar du jobben? :-P;-)

Må ikke glemme baksiden av varmeskjoldet til eksosen :P

Imponererende nøyaktighet og grundig arbeid iallefall :D

Er bare litt misunnelig på å kunne ha en så strøken bil til å plukke og stelle med..samt DEN kolleksjonen av bilpleieprodukter :D

Baksiden av varmeskjoldene er selfølgelig også polert 8)

Skrevet

vet ikke hvor mye du har fått kjørt med denne, men hvordan er den kontra gten?

det er jo en sprek 4er, men hvordan er draget i forhold? noe merkbart eller gjør vekt/hk forskjellene minimale?

Skrevet
Fått gjort noe i helgen eller?

Nei, har hatt litt andre ting på planen, bl.a "tunet" en Cooper S. Skiftet til mindre reimhjul, nytt filter, nye plugger, og omprogrammering av motorstyring.

Skrevet
"Tommys car spa"
btw tommy, hva ligger prisene på for ett weekend opphold ;)
Det kommer alt an på behandlingen, men nå er nok garasjen opptatt i en del måneder fremover.

Jeg bokker time sånn ca litt før Conqure D'elegance, alt etter hva som passer. Regner med du klarer å sette opp en time til det? Så kommer vi tilbake på hvor nøye det skal være 8)

Når blir det første banekjøring med denne forresten? Gleder meg til å se den i riktig svev :D

Skrevet
"Tommys car spa"
btw tommy, hva ligger prisene på for ett weekend opphold ;)
Det kommer alt an på behandlingen, men nå er nok garasjen opptatt i en del måneder fremover.

Jeg bokker time sånn ca litt før Conqure D'elegance, alt etter hva som passer. Regner med du klarer å sette opp en time til det? Så kommer vi tilbake på hvor nøye det skal være 8)

Når blir det første banekjøring med denne forresten? Gleder meg til å se den i riktig svev :D

Vi skal nok få shinet den litt til våren.

Den skal på bane så fort det blir noe kjøring, regner med at det blir noe på reve i april/mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...