Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
For en skam rå E30 M3! Denne var überstrøken!! Håper å få sett denne live?

Den blir nok å se på BMWCCN treff til neste år, og sikkert noen andre treff rundtomkring, men ikke på "Barnehagetreffene" les:GATEBIL

Skrevet

Den blir nok å se på BMWCCN treff til neste år, og sikkert noen andre treff rundtomkring, men ikke på "Barnehagetreffene" les:GATEBIL

du var jo gatebil krsand i august :roll::-P

Skrevet

Gleder meg! da må jeg komme å se:D

Skrevet

du var jo gatebil krsand i august :roll::-P

Ja, det er greit nok med noen timer på dagen, men gidder ikke de store treffene med en haug med fulle fjortiser.

Skrevet

gatebil har jo bare banebiler om trent. ingen av dem som er regisrerte. så er det bare damer og penger som gjeller. har du ikke bil med over 500 hester er du ikke en av gutta. på BMWCCN kan du faktisk komme med en 320 og fortsatt bli respektert. så mye bedre på BMWCCN etter min mening :wink:

Skrevet

Har også den følelsen av at på gatebiltreff osv så slipper bare de med 1000hk til på banen :(

noe annet med BMWCCN treffene, der får alle som vil prøve :)

Skrevet
Har også den følelsen av at på gatebiltreff osv så slipper bare de med 1000hk til på banen :(

alle som betaler i hvertfall... ;-)

gatebil er bare noe tull! fjortisser, fyll og narko :-P

syntes ikke bil og fyll hører sammen i nærheten av hverandre... noe annet med ccn, der vi kobler av på kvelden...

men nok ot om gatebil i tommy sin tråd tror jeg ;-)

Skrevet

Det får vel strengt tatt alle på Gatebil også. Har du prøvd å få kjøre og fått nei? Det er mye rart på banen der, med alle motorstørrelser.

Skrevet

Det får vel strengt tatt alle på Gatebil også. Har du prøvd å få kjøre og fått nei? Det er mye rart på banen der, med alle motorstørrelser.

nei, som sagt har bare følelsen av at det i allefall har vært sånn noen ganger på enkelte treff, kanskje fordi det har vært for mye folk og for lite tid, vet ikke jeg. har ikke vært på gatebil på leeenge. men kjenner en med 316 e36 som ble nekta, de sa det var fult på banen, men ikke før snudde han fjeset til før en langt bak i køen ble vinket fram med en vill supra som fikk utpå :?

Holder meg nå uansett stort sett til BMWCCN treffene jeg da.

men som mysild sier, kanskje ikke plassen å diskutere gatebil treff i tommys car-spa tråd :)

Skrevet

ser det diskuteres banekjøring osv.. er mye enig i det som sies ang gatebil feks.

har meldt meg inn i bmwccn og kunne tenke meg å få kjørt en del til neste år på bane. autoslalom og lignende blir morro å prøve for å få litt kjøretrening.

hvor er det mest kjøring? holder til i nærheten av haugesund, så turer til bergen stavnager osv er jo ikke noe problem :wink:

Skrevet
ser det diskuteres banekjøring osv.. er mye enig i det som sies ang gatebil feks.

har meldt meg inn i bmwccn og kunne tenke meg å få kjørt en del til neste år på bane. autoslalom og lignende blir morro å prøve for å få litt kjøretrening.

hvor er det mest kjøring? holder til i nærheten av haugesund, så turer til bergen stavnager osv er jo ikke noe problem :wink:

tommy er jo ofte å se på revebanen... den ligger vel rundt stavanger... elelrs er det jo noen stortrff på våler og rudskogen vår/sommer/høst... med diverse utstillingstreff bla på valhovind (eller åssen det staves)

Skrevet
tommy er jo ofte å se på revebanen... den ligger vel rundt stavanger... elelrs er det jo noen stortrff på våler og rudskogen vår/sommer/høst... med diverse utstillingstreff bla på valhovind (eller åssen det staves)

Valle Hovin. ;)

Revebanen ligger et par mil sør for Stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...