///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 tommy er jo ofte å se på revebanen... den ligger vel rundt stavanger... elelrs er det jo noen stortrff på våler og rudskogen vår/sommer/høst... med diverse utstillingstreff bla på valhovind (eller åssen det staves) Valle Hovin. Revebanen ligger et par mil sør for Stavanger. begynner å bli trøtt etter 20 timer våkenhet hehe
Tommy Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Javel, back to topic, i dag kom det en tidlig julegave fra Sveits, nemlig ny "pysjamas" til M3'en. Bestilte denne hos http://www.coverdesign.ch/ å det kom på rett over 3000.- levert på døra her hjemme.
///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 kostet jo litt da... men er vel verdt det
Tommy Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 den der va ikkje dum spesialsydd eller? De blir sydd på bestilling til hver enkelt bil.
Jostein Jørgensen Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Om du er veldig interessert,kan du kjøpe en orginal AC Schnitzer 2.5 S3 broschyre/folder av meg. Hilsen Jostein Jørgensen. (Send PM om interesse)
Tommy Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Om du er veldig interessert,kan du kjøpe en orginal AC Schnitzer 2.5 S3 broschyre/folder av meg.Hilsen Jostein Jørgensen. (Send PM om interesse) Har sendt deg PM, er det denne? http://www.bayareamotorsport.com/tech.htm#s3
Simen! Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Kjempe fin bil, blir helt strøkent å det her ser jeg Lykke til videre
Tommy Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Da fikk jeg etter lang tid, tatt meg noen timer med kos i garasjen. Bakstillingen ble senket for å komme til under lakkeringen. Krengestag og bakfjærer ble demontert Slik så delene ut før vask Etter vask Girkasse feste før og etter vask/polering Så er bakstillingen masket opp å bilen er klar for lakkering Å går alt etter planen, så blir det lakkering i morgen.
Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Å dette blir bra gitt Bilder i mårgen og da eller?
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Du som er så nøye, hadde det ikke vært bedre å tatt ned bakstillinga? Hvis du skal lakkere under der tenkte jeg på..
Tommy Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Du som er så nøye, hadde det ikke vært bedre å tatt ned bakstillinga? Hvis du skal lakkere under der tenkte jeg på.. Hele bakstillingen er senket ned, slik at jeg kommer til over alt. Slik som nå, så slipper jeg å demontere bremseslanger, og mellomaksling.
Jaeger Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Utrulig Flott bil,nydeleg utført arbeid so langt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå