BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Nydelig bil Tommy, nok en gang...Synd jeg ikke har grunkene som trengs Bilen er jo mer strøken under enn en gjennomsnittlig godt holdt BMW er ellers!! Den er mer strøken under enn den var når den var ny heter det.. Og det skal fankern meg godt gjøres i grunn! Sjekk all den tectylgugga som var under der før Tommy fikk den da!
Tommy Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 hvilken retning går tankene angående ny godbil da Har igrunnen ikke tenkt så mye på det, får se hva som sjer, hvis jeg selger denne.
E36Cab1 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Er du redd for at jentungen din vil mase om å få lærekjøre med M3'n når hu blir 16 og risikoen for småskader det kan medføre? Medvirkende årsak til salg eller? hehe... Fin bil er det iallefall,nesten for fin til å brukes omtrent though...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Mon tro om ikke tommy vil ha seg M5 eller.no nå? =) tommy hører hjemme i en 3er... han kjører racingsykkel og 3-serie, ikke chopper og 5er
Dr_S Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Mon tro om ikke tommy vil ha seg M5 eller.no nå? =) tommy hører hjemme i en 3er... han kjører racingsykkel og 3-serie, ikke chopper og 5er Du glemte 1-serien men..
MGR Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Nei , fysj! er da rå bil det:P så masse av de i kassel og wolfsburg i høst:P men så er det monterings avdeling til vw i wolfsburg, og fabrikk avdeling i kassel, så kanskje ikke rart:P
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Han har hvertfall ikke plass til m5 i garasjen sin.. Da må ha fjerne hylla med premiene..
///Mysild Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Mon tro om ikke tommy vil ha seg M5 eller.no nå? =) tommy hører hjemme i en 3er... han kjører racingsykkel og 3-serie, ikke chopper og 5er Du glemte 1-serien men.. du glemte at det er kona sin bil!
hylle Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Satser på at du kommer på Pussetreffet 28mars med denne bilen Tommy!
Tommy Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Satser på at du kommer på Pussetreffet 28mars med denne bilen Tommy! Den har ikke skilt da, så det blir nok 1-eren.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Hvorfor har du ikke skilt? Hørt om prøveskilt btw?
Tommy Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Hvorfor har du ikke skilt?Hørt om prøveskilt btw? For bilen er ikke registrert i Norge enda, den har time i begynnelsen av april for godkjenning. Å hvorfor skal jeg kjøpe prøveskilter, når jeg har en annen bil å kjøre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå