Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Igjen.. Salgsverdi bestemmes av den som byr høyest..

Reel verdi er noe helt annet.. Jeg personlig skjønner at denne er priset dyrt, fordi den er så spesiell og så strøken og spesiell..

De som ikke skjønner det, er sannsynligvis ikke ute i markedet etter noe slikt heller, og sannsynligvis kommer de heller aldri til å skjønne det..

Dersom en samler kommer over denne får du lett endel penger..

stemmer... men noen er visst mer sneversynt en andre, som ikke ser forskjell på en standar bil, og en som faktisk har litt "historie" bak seg...

spsielt når de kommer med oneliners og ikke forklarer videre begrunnelsen sin... men men... finnes jo ikke bare seriøse mennesker her i verden :-P

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det han sier, er at jeg er en forbanna idiot som hadde kjøpt den bilen for 325 000 kroner og faktisk mener den er verdt det..

Takk skal du f... ha meg ha for den ja..

(ikke så seriøst som det kan virke altså;))

Skrevet
Igjen.. Salgsverdi bestemmes av den som byr høyest..

Reel verdi er noe helt annet.. Jeg personlig skjønner at denne er priset dyrt, fordi den er så spesiell og så strøken og spesiell..

De som ikke skjønner det, er sannsynligvis ikke ute i markedet etter noe slikt heller, og sannsynligvis kommer de heller aldri til å skjønne det..

Dersom en samler kommer over denne får du lett endel penger..

stemmer... men noen er visst mer sneversynt en andre, som ikke ser forskjell på en standar bil, og en som faktisk har litt "historie" bak seg...

spsielt når de kommer med oneliners og ikke forklarer videre begrunnelsen sin... men men... finnes jo ikke bare seriøse mennesker her i verden :-P

Sant men det er lov i dette land og ikke mene det samme som alle andre :wink: hr kverulant på dette forumet :wink:

Skrevet

jeg, kverrulant? nei rull inn teppet ditt...

men selv om DU ikke er villig til å betale 325 000 for denne bilen, nei vel, hold det for deg selv... tenk om alle skulle kommet inn på din arbeidsplass og si, nei her ville jeg ikke jobbet hadde jeg ikke fått xxx kroner i lønn, eller nei, dette produkter er faktisk ikke verd xxxx kroner...

Skrevet
jeg, kverrulant? nei rull inn teppet ditt...

men selv om DU ikke er villig til å betale 325 000 for denne bilen, nei vel, hold det for deg selv... tenk om alle skulle kommet inn på din arbeidsplass og si, nei her ville jeg ikke jobbet hadde jeg ikke fått xxx kroner i lønn, eller nei, dette produkter er faktisk ikke verd xxxx kroner...

Hehe jeg kunne handlet denne om jeg ville.er ikke det jeg mener!du kan ikke forvente at alle skal mene det samme som deg :roll: syns selv prisen er grei med tanke på "historie" og vedlikeholdet til tommy ikke minst :shock: jeg personlig vill ikke bruke alle spare pengene mine på den.men det er min mening :D

Skrevet

ja, men hadde noen sagt til meg, å, bilen din er ikke verdt mer en 50 000... så hadde jeg blitt en smule provosert, og kanksje litt forbanna... da mener jeg de heller kan holde kjeft...

men nok om det... ;-)

folk har forskjellige meninger, men noen skal vel bare ha meninger som er motsatt av alle andre, bare for å skille seg ut :-P

Skrevet
ja, men hadde noen sagt til meg, å, bilen din er ikke verdt mer en 50 000... så hadde jeg blitt en smule provosert, og kanksje litt forbanna... da mener jeg de heller kan holde kjeft...

men nok om det... ;-)

folk har forskjellige meninger, men noen skal vel bare ha meninger som er motsatt av alle andre, bare for å skille seg ut :-P

Har aldri sagt at bilen ikke var verdt prisen :wink: det er jo du som har meninger som er motsatt av alle andre :wink: er ikke noe og lage ett problem av gutt :D

Skrevet
nå må du forklare tror jeg
har lest noen tråder hær på forumet og du utmerker deg med innlegg som motstrider/meninger og kvervulerer div,derfor skriver jeg det.du har bestandig en mening som DU mener er bedre virker det som. :wink:
Skrevet
nå må du forklare tror jeg
har vært lest noen tråder hær på forumet og du utmerker deg med innlegg som motstrider/meninger og kvervulerer div,derfor skriver jeg det.du har bestandig en mening som DU mener er bedre virker det som. :wink:

ok? kommer veldig an på hvilke tråder du snakker om... men når folk spørr om mening, sier jeg min, ingen som har spurte noen om de mener bilen er overpriset her eller ikke... men samme det...

jeg gleder meg uansett til å se den i RL... uansett om den koster 200 000 eller 500 000!

Skrevet

No hard feelings, synes bare det er greit med litt "interesse" rundt bilen, å får jeg ikke oppimot den prisen jeg har satt på bilen, så beholder jeg den bare, for det er en utrolig morsom bil. Har faktisk vert kontaktet av en bilsamler, men det blir ikke noe salg der, for han ville ha den uregistrert, å da ga jeg han frist til i går, siden bilen skulle registreres da. Tror han endte opp med å importere en Sport Evo fra belgia, som var priset til 55000 euro, med en km stand på ca 50k.

Skrevet
No hard feelings, synes bare det er greit med litt "interesse" rundt bilen, å får jeg ikke oppimot den prisen jeg har satt på bilen, så beholder jeg den bare, for det er en utrolig morsom bil. Har faktisk vert kontaktet av en bilsamler, men det blir ikke noe salg der, for han ville ha den uregistrert, å da ga jeg han frist til i går, siden bilen skulle registreres da. Tror han endte opp med å importere en Sport Evo fra belgia, som var priset til 55000 euro, med en km stand på ca 50k.

S3'n ligger vel svært nært priset det GT'n ble solgt for, ingen som klaget på prisen på GT'n. Så siden S3'n er mye sjeldnere, har gått mindre og er i like god om ikke bedre stand enn GT'n ser jeg ingen grunn til at den skulle være overpriset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...