///Mysild Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 hadde bære kjørt rundt med skaden jeg... det er jo en "orginal" skade
Christopher Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Men Tommy da! Etter en liten pause fra bimmers tok jeg meg tid til å lese tråden din. Jeg har jo lest vinterdvale tråden et par ganger. Og syns det er synd at du går vekk fra bmw Det er nydelige biler du har hatt og måten du tar vare på dem er jo .... finner ikke ord. Lykke til med lekebilen din så håper jeg du kommer tilbake med en skikkelig bmw igjen
Tommy Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Men Tommy da! Etter en liten pause fra bimmers tok jeg meg tid til å lese tråden din. Jeg har jo lest vinterdvale tråden et par ganger. Og syns det er synd at du går vekk fra bmw Det er nydelige biler du har hatt og måten du tar vare på dem er jo .... finner ikke ord. Lykke til med lekebilen din så håper jeg du kommer tilbake med en skikkelig bmw igjen Har jo 1-eren.
Christopher Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Men Tommy da! Etter en liten pause fra bimmers tok jeg meg tid til å lese tråden din. Jeg har jo lest vinterdvale tråden et par ganger. Og syns det er synd at du går vekk fra bmw Det er nydelige biler du har hatt og måten du tar vare på dem er jo .... finner ikke ord. Lykke til med lekebilen din så håper jeg du kommer tilbake med en skikkelig bmw igjen Har jo 1-eren. Ja er klar over det, men blir ikke det samme! Men kan aldri vite med deg kansje kommer det en fin tråd om den etter hvert!
///Mysild Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 1-eren er seriøst fin dne også... men det er ikke noen "spesilet" med den... bortsett fra diverse snipssnaps liksom... og litt bakgrunn... men eller lever den nok ikke opp til rykte sånn prestanda messig som gten og e30 (denne fikk jeg aldri sett selv da) men 1-eren sanker jo pokaler, så det er jo et tegn på godt hold! selv om den får nybiltrekk også, men nå er det vel slutt på de trekkene tommy? så nå må andreas vaske enda bedre for å slå deg
Larsegutt Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Bumper denne til inspirasjon for dem som ikke har fått med seg tråden. Liker side 13
MikaelR Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 En orginal M3 er verd mye mer enn hjemme ombygde M3 spesseilt når karosseriet er urørt!
vetu03 Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Bumper denne til inspirasjon for dem som ikke har fått med seg tråden.Liker side 13 Fornuftig En sykt strøken bil
Tommy Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Takker for tilbakemeldinger. Sitter enda å tenker at jeg ikke skulle solgt denne, men den var rett å slett for fin/sjelden, til å bruke til banekjøring, som jeg vil ha en bil til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå