Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men Tommy da! Etter en liten pause fra bimmers tok jeg meg tid til å lese tråden din. Jeg har jo lest vinterdvale tråden et par ganger. Og syns det er synd at du går vekk fra bmw :) Det er nydelige biler du har hatt og måten du tar vare på dem er jo .... finner ikke ord. Lykke til med lekebilen din så håper jeg du kommer tilbake med en skikkelig bmw igjen ;)

Skrevet
Men Tommy da! Etter en liten pause fra bimmers tok jeg meg tid til å lese tråden din. Jeg har jo lest vinterdvale tråden et par ganger. Og syns det er synd at du går vekk fra bmw :) Det er nydelige biler du har hatt og måten du tar vare på dem er jo .... finner ikke ord. Lykke til med lekebilen din så håper jeg du kommer tilbake med en skikkelig bmw igjen ;)

Har jo 1-eren.

Skrevet

Har jo 1-eren.

Ja er klar over det, men blir ikke det samme! Men kan aldri vite med deg kansje kommer det en fin tråd om den etter hvert!

Skrevet

1-eren er seriøst fin dne også... men det er ikke noen "spesilet" med den... bortsett fra diverse snipssnaps liksom... og litt bakgrunn... men eller lever den nok ikke opp til rykte sånn prestanda messig som gten og e30 (denne fikk jeg aldri sett selv da)

men 1-eren sanker jo pokaler, så det er jo et tegn på godt hold! selv om den får nybiltrekk også, men nå er det vel slutt på de trekkene tommy? så nå må andreas vaske enda bedre for å slå deg ;-)

• 1 year later...
  • 1 year later...
Skrevet
Bumper denne til inspirasjon for dem som ikke har fått med seg tråden.

Liker side 13 :)

Fornuftig ;) En sykt strøken bil ;)

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger. Sitter enda å tenker at jeg ikke skulle solgt denne, men den var rett å slett for fin/sjelden, til å bruke til banekjøring, som jeg vil ha en bil til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...