marius325i Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Fytti katta så strøkent, og så gromt!!!! Gratulerer så mycket
Tommy Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 ble bra! hehe... men du skla vel koste på deg ny ekspansjonstank? var ikke noe fin den som var der nå hahamen du får en oppgave med å ta bilen ut på en skikkelig shoot i løpet av helga... må ha litt detaljbilder syntes jeg Ny tank er i bestilling fra Koed
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Ny tank er i bestilling fra Koed godt! noe mere gøy i den pakka eller?
Tommy Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Ny tank er i bestilling fra Koed godt! noe mere gøy i den pakka eller? Nye velourmatter, ettersom de originale ikke følgte med (bare gummimatter.), oljefilter, og en lakkstift.
hylle Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Gratulerer med ny Bil! denne e30 m3'en var jo helt nydelig! Mvh Hylle.
Martins Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 gratulere med ny bil,så veldig fin ut den tipper broderen kommer til og følge nøye med her,siden han har e-30 m3 han og hehe
SSM Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Meget pen E30M3! Grattulerer Har du steamet den under? Hva planer har du?
Tommy Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Meget pen E30M3! Grattulerer Har du steamet den under? Hva planer har du? Den er steamet under ja, så det blir vel litt lakkering av undersiden i løpet av vinteren.
///Mysild Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Ny tank er i bestilling fra Koed godt! noe mere gøy i den pakka eller? Nye velourmatter, ettersom de originale ikke følgte med (bare gummimatter.), oljefilter, og en lakkstift. såpass ja... hehe... blir nok bra btw, skal du ta vekk de oransje blinklysene foran?
Tommy Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Ny tank er i bestilling fra Koed godt! noe mere gøy i den pakka eller? Nye velourmatter, ettersom de originale ikke følgte med (bare gummimatter.), oljefilter, og en lakkstift. såpass ja... hehe... blir nok bra btw, skal du ta vekk de oransje blinklysene foran? Nei, den skal ha orange blinklys både foran og bak.
NEW Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Meget pen E30M3! Grattulerer Har du steamet den under? Hva planer har du? Den er steamet under ja, så det blir vel litt lakkering av undersiden i løpet av vinteren. Hei, du bør jo ikke begynne å lakke denne bilen under, eller? Den er jo orginal bare en gang, når den blir lakkert, da er den renovert. Denne bilen bør preserveres, bevares og vedlikeholdes slik den er, for det er slik de var, når de var nye. Jeg tok sikkert 200 bilder av understellet slik at jeg vet hvordan det er når de er orginal, til jeg skal restaurere sport evo eller lignende. Jeg har både ekspansjonstank, og spyler tank liggende som var tiltenkt denne bilen, men så oppdaget jeg at da blir det feil dato koder på delene, Dette er noe jeg tror de blir opptatt av også innen bmw en gang i fremtiden, innen amcar, så går de så detaljert til verks under de tøffeste bedømmingene. Mvh NEW
Ellingsen B. Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 igjen, meget flott bil du har fått deg Tommy!
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 NEW: Forstår ikke helt hvorfor du solgte denne. Men siden du likevel har gjort det, kanskje du skulle lete etter en strøken E28 Alpina B7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå