Ellingsen B. Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta Er dumt å ha en bil stående på bukker over lengere tid. det er en unaturlig stilling for alt av understell, men det er viktig å flytte bilen litt frem og tilbake nå og da, slikt at hjulene holder seg runde og gode. Noen velger også å bruke egne dekker til vinterlagring... Skal bare stå på bukker mens jeg pusser på understellet eller bare demontere dempere og felgene Lett å komme til i løpet av vinteren også
Dan Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Du er en inspirasjon, Tommy. Artig å følge med trådene dine Hadde jeg bare hatt garasje skulle min også fått gjennomgå.
Tommy Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Hadde noen timer i garasjen i formiddag, å fikk ordnet en knirkelyd i seteryggen på førerstolen, fikk satt inn interiøret med skinnkrem, og tok en rask "spray boning" av bilen. Å alt dette i T-sjorte temperatur inne i garasjen Etterpå ble det noen kalde timer i gårdsrommet med vasking av lastebilen.
Olelink Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Å alt dette i T-sjorte temperatur inne i garasjen
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hadde noen timer i garasjen i formiddag, å fikk ordnet en knirkelyd i seteryggen på førerstolen, fikk satt inn interiøret med skinnkrem, og tok en rask "spray boning" av bilen. Å alt dette i T-sjorte temperatur inne i garasjen Etterpå ble det noen kalde timer i gårdsrommet med vasking av lastebilen. hehe... 11 grader ute her, så er jo nesten slik på utsia også... (den som bare hadde hatt isolert garasje) du har bare godt av å fryse litt
Tommy Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Da ble det et par timer i garasjen i dag. Fikk plukket ned eksosen, og det meste av deksler under bilen. Uten eksos Deksler og eksos klar for litt vasking / polering Noen bilder fra undersiden etter demontering.
Olelink Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 ser ut som ett litt lettere utgangspunkt enn hva GT'n var Må være hærlig å jobbe med når man ikke får skitt og støv over hele seg uten en gang å ha begynt å skru løs ting har du noen planer for hva du vill gjøre med den i vinter da Tommy?
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 ser ut som ett litt lettere utgangspunkt enn hva GT'n var Må være hærlig å jobbe med når man ikke får skitt og støv over hele seg uten en gang å ha begynt å skru løs ting har du noen planer for hva du vill gjøre med den i vinter da Tommy? Det blir å gjøre rent under, å litt ny lakk. Ellers så blir det å montere stålomspunnede bremseslanger, EBC yellow stuff bremseklosser, å så skal hele bilen få en skikkelig lakkrens og polering.
Olelink Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Gleder meg allerede til å følge med utover vintern
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Gleder meg allerede til å følge med utover vintern +1
SSM Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 ser ut som ett litt lettere utgangspunkt enn hva GT'n var Må være hærlig å jobbe med når man ikke får skitt og støv over hele seg uten en gang å ha begynt å skru løs ting har du noen planer for hva du vill gjøre med den i vinter da Tommy? Det blir å gjøre rent under, å litt ny lakk. Ellers så blir det å montere stålomspunnede bremseslanger, EBC yellow stuff bremseklosser, å så skal hele bilen få en skikkelig lakkrens og polering. Fikser du lakkrens og polering selv eller Bryne Bilpleie?
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 ser ut som ett litt lettere utgangspunkt enn hva GT'n var Må være hærlig å jobbe med når man ikke får skitt og støv over hele seg uten en gang å ha begynt å skru løs ting har du noen planer for hva du vill gjøre med den i vinter da Tommy? Det blir å gjøre rent under, å litt ny lakk. Ellers så blir det å montere stålomspunnede bremseslanger, EBC yellow stuff bremseklosser, å så skal hele bilen få en skikkelig lakkrens og polering. Fikser du lakkrens og polering selv eller Bryne Bilpleie? Med dette hjemme i garasjen (når jeg tenker meg om, så har du vel sett dette bilde før), så tror jeg at "Tommys car spa" ordner dette selv
SSM Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Ahhh! Du er en av "oss" ja Lekkert lekkert! Er ikke så mye på DCN lenger å titter. Hva maskin er det du har? Ser en G220 der..
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Ahhh! Du er en av "oss" ja Lekkert lekkert!Er ikke så mye på DCN lenger å titter. Hva maskin er det du har? Ser en G220 der.. Har en G220, og en metabo roterendes, å så ligger det en *kremt* best tools inderst i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå