Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått sanket inn tilbud fra noen som legger på solfilm rundt omkring, men dette viste seg og være rimelig dyrt..

Så bare lufter tanken på at det er jo mange som kan dette, såeh.. Noen som har lyst til og tjene noen kroner som gjør en bra jobb på dette?

Er snakk om hele veien rundt..

:-)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hva slags priser har du fått?

Jeg kjenner ingen privatpersoner som driver med det, men kjenner til et profileringsfirma som gjør det

Skrevet

Jeg har sotet en del biler gjennom tider, da med varierende resultat. Da mtp farge, toning o.l.

Om du prøver dette selv og ser hvor mye jobb det egentlig er så er det faktisk ikke så dyrt å få en forhandler til å gjøre det. I tillegg så leverer de somregel 3 - 5 år garanti.

Skal gjøre det på min snart og jeg gidder ikke å gjøre det selv mer... Vil tro prisen vil landre rundt 4000-5000,- uten at jeg har sjekket noe mer...

Skrevet

Fått pris fra 8500 til 6500.. Er ikke noe problem for meg og betale dette, men har hørt mange gjør en like god jobb til f.eks et par lapper privat... :-) Derfor jeg lurer..

Skrevet

Det finnes sikkert noen som gjøre det. Men hva om de skulle knekke noe i bilen eller lage riper i vinduet?

På nyere biler vil jeg anbefale å ta det hos en spesiallist. :)

Skrevet

Generelt ikke så veldig glad for det, men har sett 35-40% soting er er meget lys fra innsiden og ut men nesten svart fra utsiden og inn. Det pleier de å ta litt lettere.

I tillegg så er det alltid et lite pluss å vise papirer på at det er gjort skikkelig.

Skrevet

Skjønner.. Fattern har alle rutene sota på sin bmw.. Usikker på hvor mye, men vanskelig og se inn.. Denne ble eu godkjent for litt sia..

Skrevet
Hoho! ringte Filmteam på kløfta.. 5000 for alle rutene.. 5 års garanti :-D

har brukt dem flere ganger. Er det Jonas du har pratet med? de gjør en veldig bra jobb. og hvis du finner noen feil så retter de d med en gang. sota ruter på min e39 i sommer. 35% rundt hele. ble bra. også er det llitt billigere å gjøre det på en stasjon. fordi det er mye jobb med den bakkerste rute på en sedan, mye lettere på en stasjonsvogn.

Skrevet
Hoho! ringte Filmteam på kløfta.. 5000 for alle rutene.. 5 års garanti :-D

Takk for tipset! :D

Skal få sotet rutene mine til våren igjen tenkte jeg, så sender dem en mail nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...