zHk Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hei! Har fått sanket inn tilbud fra noen som legger på solfilm rundt omkring, men dette viste seg og være rimelig dyrt.. Så bare lufter tanken på at det er jo mange som kan dette, såeh.. Noen som har lyst til og tjene noen kroner som gjør en bra jobb på dette? Er snakk om hele veien rundt..
ehrnst Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 hva slags priser har du fått? Jeg kjenner ingen privatpersoner som driver med det, men kjenner til et profileringsfirma som gjør det
wabby Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har sotet en del biler gjennom tider, da med varierende resultat. Da mtp farge, toning o.l. Om du prøver dette selv og ser hvor mye jobb det egentlig er så er det faktisk ikke så dyrt å få en forhandler til å gjøre det. I tillegg så leverer de somregel 3 - 5 år garanti. Skal gjøre det på min snart og jeg gidder ikke å gjøre det selv mer... Vil tro prisen vil landre rundt 4000-5000,- uten at jeg har sjekket noe mer...
zHk Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Fått pris fra 8500 til 6500.. Er ikke noe problem for meg og betale dette, men har hørt mange gjør en like god jobb til f.eks et par lapper privat... Derfor jeg lurer..
wabby Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Det finnes sikkert noen som gjøre det. Men hva om de skulle knekke noe i bilen eller lage riper i vinduet? På nyere biler vil jeg anbefale å ta det hos en spesiallist.
zHk Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Hoho! ringte Filmteam på kløfta.. 5000 for alle rutene.. 5 års garanti
zHk Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Ingen tvil! Hva sier onkel evt. de som eu godkjenner om mørke ruter foran?
wabby Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Generelt ikke så veldig glad for det, men har sett 35-40% soting er er meget lys fra innsiden og ut men nesten svart fra utsiden og inn. Det pleier de å ta litt lettere. I tillegg så er det alltid et lite pluss å vise papirer på at det er gjort skikkelig.
zHk Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Skjønner.. Fattern har alle rutene sota på sin bmw.. Usikker på hvor mye, men vanskelig og se inn.. Denne ble eu godkjent for litt sia..
spz Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg sliter nettop med at verkstedet jeg sendte min bil til gav meg toer feil på sotinga på sidevinduene foran grrrrr
zHk Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Det er kjipt! Er netopp noe sånt jeg ikke vil oppi.. hehe
Mr_///M Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hoho! ringte Filmteam på kløfta.. 5000 for alle rutene.. 5 års garanti har brukt dem flere ganger. Er det Jonas du har pratet med? de gjør en veldig bra jobb. og hvis du finner noen feil så retter de d med en gang. sota ruter på min e39 i sommer. 35% rundt hele. ble bra. også er det llitt billigere å gjøre det på en stasjon. fordi det er mye jobb med den bakkerste rute på en sedan, mye lettere på en stasjonsvogn.
///stian Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Kjøpt 2 brukte ruter fra koed.dk. ca 200kr stk + frakt. Så skifter du bare ved en eu kontroll.
anders87 Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hoho! ringte Filmteam på kløfta.. 5000 for alle rutene.. 5 års garanti Takk for tipset! Skal få sotet rutene mine til våren igjen tenkte jeg, så sender dem en mail nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå