Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apropo soting av frontruter.. Har hørt det går å kjøre vinduene ned for så å ta bort mulighet for å lukke dem når man har bilen på pkk.. Er visst ikke påbudt med sideruter..

Noen som vet?

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjøpt 2 brukte ruter fra koed.dk. ca 200kr stk + frakt. Så skifter du bare ved en eu kontroll.

Jeg er ikke så veldig flink å skru, mangler utstyr og erfaring osv. og har fått inntrykk av at det er litt mere jobb enn det er verdt?

Noen flere som formener noe om "åpne vinduene og fjerne sikringa før EU kontroll" trikset? :lol:

Skrevet

Hehe, det går jo også ann ja.. Har hørt det funker fra flere jeg har pratet med.. Men ser jo LITT dumt ut da?

"HEHEHE VINDUENE FUNGERER IKKE"

Noen som anbefaler % på rutene rundtom da jeg vil se greit ut men ingen skal se godt inn...?

Skrevet
Hoho! ringte Filmteam på kløfta.. 5000 for alle rutene.. 5 års garanti :-D

Takk for tipset! :D

Skal få sotet rutene mine til våren igjen tenkte jeg, så sender dem en mail nå ;)

0 stress ;-)

Skrevet
Hehe, det går jo også ann ja.. Har hørt det funker fra flere jeg har pratet med.. Men ser jo LITT dumt ut da?

"HEHEHE VINDUENE FUNGERER IKKE"

Noen som anbefaler % på rutene rundtom da jeg vil se greit ut men ingen skal se godt inn...?

35% hele veien syns jeg er best.

her har du et bildet av bilen min.

ujbopb5zqfdxj3tab0qe.jpg

Skrevet

jeg har også planer og sote rutene. men vil ikke ha så mørkt at jeg ikke ser ut på natten. ser mange mener 35% er bra. er det da greit og se ut på natten og dårlig med innsyn i sol.? noen som har link, mail adresse eller tlf nr til det firmaet på kløfta?

Skrevet
jeg har også planer og sote rutene. men vil ikke ha så mørkt at jeg ikke ser ut på natten. ser mange mener 35% er bra. er det da greit og se ut på natten og dårlig med innsyn i sol.? noen som har link, mail adresse eller tlf nr til det firmaet på kløfta?

35% er ikke mye. http://www.filmteam.no/

Skrevet
wabby: Nei, mener det jeg skrev.. Har lært at 3% er det mørkeste jeg, og jo lysere det blir, så går du oppover, så 43% er lysere enn 35%.

Er dette feil det eller? :oops:

men husk hvis du har et lyst interiør, så er d bedre å ta litt mørkere foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...