///Martin Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ønsker å kjøpe følgende til min E34 520 91 modell: - dekselet som er vedsiden av høyre grøftlys. (Det som skjuler slepekroken) - selve holde-ramma til høyregrøftlys - plugger til høyre grøftlys - et konisk filter - ei effektpotte eller komplett org eksos - en førerstol med liten eller helst ingen slitasje Har du noe av dette til en billig peng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ønsker å kjøpe følgende til min E34 91 modell:Grått fører stoffsete uten slitasje eller billig komplett interiør! Ny bakpotte eller aller helst effektanlegg Høyre grøftlys Et sportsfilter Nye coiler Hvitebaklykter Glenno har jo seter til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 91? M50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 91?M50? Stemmer det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ønsker å kjøpe følgende til min E34 91 modell:Grått fører stoffsete uten slitasje eller billig komplett interiør! Ny bakpotte eller aller helst effektanlegg Høyre grøftlys Et sportsfilter Nye coiler Hvitebaklykter Glenno har jo seter til deg. Skulle gjerne bare hatt et helt førersete i grått stoff jeg. Resten av interiøret er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 jeg har coiler og førersete med minimal slitasje, kan vise bilde ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 jeg har coiler og førersete med minimal slitasje, kan vise bilde ! Ja send meg bilde på PM da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har nå oppdatert første post med prioritetsliste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 BUMP... Ønsker også å kjøpe et ///M-merke, ///M3 eller lignende til å ha på tårnstaget i M3`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hei! Interessert i et strøkent Momo Millennium sportsratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 jeg har: Coiler bakdempere Høyre grøftlys .. pm ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 har et ratt visst du trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 EirikL: Desverre men tror ikke det.. Resten har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Colier, ratt og grøftlys er nå kjøpt om montert Men fortsatt litt dill jeg trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå