LHrightye39 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei, Jeg har altså gått til innkjøp av en e39 520iA nå...Men når jeg setter på tenninga kommer bare to grønne lamper fra der som oil service og alt det står... Er displayet gåent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nei. Har du nettopp hatt service og nullstilt lampene, lyser alle. Det er ein slags nedtelling til neste service/oljesskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Det er to grønne lamper som lyser, når bør jeg begynne å tenke på oljeskift da i tilfelle? Tenkte at alt sånn som "Oil Service" skrifta og kolonna der de er inni skulle komme fram men bare to grønne lamper lyser, automatgir skrifta o.l. på linja over lyser, men som sagt, det står ingenting under, bare de to grønne lysa som ikke sier meg noen om at det er oljeservice det dreier seg om hvis jeg ikke hadde visst det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 På E36 er det grønne lamper som slukker etter en liten stund, en slags "nedtelling" til neste oljeskift. Etter 5 grønne lamper, kommer en gul, så en rød. Kan jo være at det er likt system på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Var det jeg tenkte, men det er ikke slik på min E39... Her lyser bare to grønne lamper når jeg setter på tenninga, står ingentinga annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Det me prøver å sei er at det er ein nedtelling til oljeskift. Har du nettopp byttet olje lyser 5 lamper. So blir det 4, 3, 2 osv. På min e34 lyser det 2 lamper for øyeblikket. (ca 6000km sia forrige oljeskift) Når nedtellingen kommer til den gule lampa, vil den lyse heile tiden. So har du ei rød lampe og antagligt ei lampe med klokkesymbol til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Bytt olje og filter og resett indikator. Du kan jo ikke være sikker på att forige eier ikke bare har resatt uten å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Bilen har servicehefte så tror det er i orden for nå hvertfall Men tenkte, som sagt at når jeg satt opp tenninga ville alle lys som samt skrifta "oil service" tennes, men slik er det altså ikke? Så ingenting er ødelagt i displayet på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå