Reset Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Heisann Skal kjøpe powerflex foringer til e30 prosjekt bilen min! Bilen er en 320i med 325 cab understell! Kan jeg bare bestille til 325 da? Passer rett over? Hvor er det dere bestiller fra? Hvor er det billigst? Bil er dyrt når man er student...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hei. Jeg kjøpte mine av Morty999 inne her. Hyggelig og ærlig type. Ellers så har du jo www.koed.no. Ligger under tuning-understell Alle foringene er like bortsett fra stab stag foringene bak og foran, der må du ta mål av stabstagene dine for å få riktig diameter på foringene Jeg betalte 3100 inklusive frakt, da var alt komplett, inklusive den foringa på baklokket på diffen.
Reset Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 aaah, okei. Kjøpte du alt dette med Morty999? vet du noe om han tar dette på bestilling?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 kjøpte alt av han ja Du får sende han en Pm og spørre. Han skaffer det helt sikkert til deg
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 som sagt her, jeg skaffer alt til samme pris som Driftking betalte, send pm om intr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå