Andre Robert Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har en 325 ix 87mod som nekter å starte når det er kaldt ute.. Har kommet fram til at den ikke tenner i det hele tatt når jeg filer den på starteren. Det kommer heller ikke strøm til coilen. Men dette er kun når bilen er kald å har stått i 5-6 grader eller mindre. det jeg må gjøre for å få den til å starte er å trille den i gang, for da får motoren mer turtall og begynner å tenne.. Det er et nytt kraftig batteri på bilen og starteren fungerer også bra. Noen som vet?? På forhånd takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 har du sjekka turtallsgiveren? sitter på svinghjulet. hvis ikke det kommer signal fra denne vil ikke motoren tenne... bruk vanlig voltmeter og mål spenninga mens du drar på startern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Robert Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 ja, der sier du noe. turtelleren inni bilen fungerer jo ikke.. men hvordan har det seg at den starter når motoren er varm da? men den skal jeg se på. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Robert Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 noen andre som har vært borti dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 ja, der sier du noe. turtelleren inni bilen fungerer jo ikke.. men hvordan har det seg at den starter når motoren er varm da? men den skal jeg se på.Takker for svar! kommer ikke på annet enn at når det er kaldt så trekker ting seg sammen. og når det er varmt så utvider ting seg. kan hende det er noen kjipe loddepungter i føleren eller noe som gir etter ved temperatur svingninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå