OLEZZ Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Det står at nesten alle bmwr skal ha BE-1 typen. Er ofte forskjell på gjenger osv. Hvordan funker det?
Farrukh M Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Ok....det var noe nye plugger !!!må prøve det! jeg har m50b25 hvor mye koster det for alle plugger og tilbehør for den?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Pluggene ser ut om ordinære plugger, og er formet slik andre plugger er med gjenger osv. Får dem i forskjellige typer for å passe forskjellige biler. Fåes i pakninger på 2. Og du trenger ikke noe tilbehør. Skal teste på 325en når den har fått kompressoren på, tror disse er et rimelig alternativ for å få nok gnist på ladetrykk.
GunnarM Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 så vist jeg kjøper 6 stk av disse pluggene til 275kr av deg å enb chip så passere eg 200hk helt oppe på registeret..?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Gjør det med bare en av delene. En 2,5 fra BMW har gjerne mer enn 192 originalt. Noe mange ikke er klar over. Hvorfor mål på 200?
GunnarM Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Gjør det med bare en av delene.En 2,5 fra BMW har gjerne mer enn 192 originalt. Noe mange ikke er klar over. Hvorfor mål på 200? hehe, jeg hadde en nissan 200sx s13 for 1 år siden, det var liksom helt konge å kjøre synte sjeg da. Denbremsa vi til 249 hk i motor.. Så over 200 så funker vel det ok.
Torbjørn H Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Fant litt mer om disse pluggene på VG nett http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=516926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå