Michael Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 åssen fant du bilen så fort? hehe Tillfeldig at steffenm2 på forumet her viste hvem det var....gikk sikker 2 minutter så hadde jeg svar... Han gikk tilogmed å sjekka at det ar riktig nummer på skiltet.....kjempeservice....
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Da er det bare å få noen til å skru av skiltene og levere de på BT, så får du sagt opp forsikringen, og han må forsikre bilen for å få skilter på den igjen.
SteffenM2 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Forresten, dere som er fra Mosseområdet, dvs. Son og Moss...hva kjører dere rundt i?Ser en BMW her og der, men aner ikke hvem det er Sykkel!
Scampi Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe...jeg kjører da den søte touringen på avataren...hils bortom hvis dere ser meg ;D
nbnilsson Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 meld skiltene stjålet, få nye og levere dem mulig det blir litt ball ut av det men du får no sagt opp forsikring
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Koster jo også 500,-. Enklere å få hentet de på bilen. Bare å røske av..
Michael Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Han skal få en kjangs.....skjer det ikke noen umidellbart så røsker jeg av skiltene.....eller kjører hele drittbilen på skroten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå