Gå til innhold

Ekstra antenne kabel?, hvor skal denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Har installert en Pioneer spiller i min E46 også har jeg ikke radio signal lenger..

Har koblet den vanlige antennekablen til spillern, men det er en liten luring til (ser ut som en liten antenne kabel), som jeg tror er power til antenne forsterkeren i c stolpen..

Spørsmålet da er.. Hvor skal denne kobles?

Takk!..

Skrevet

Tror ikke vi snakker om samme.. På den lille antenne kabelen jeg snakker om er det akkuratt samme pluggen som på power ingangen på antenneforsterkern..

Ser ut som noe koaxial greier :shock:

Hvor skal altså denne kobles?

Skrevet

Denne her ser akkuratt lik ut som den jeg har bilde av..

Må jo være ett slags signalkabel for at antenneforsterkern skal skru seg på..

Men hvor koble den til.. :|

ew9cwxzs3bvbdwugs8hc.jpg

Skrevet

da jeg skiftet fra kassett spiller til (orginal)cd spiller på min e39 fikk jeg også denne til overs,var ingen steder å sette denne på cd spilleren,men alt fungerer som det skal så jeg trengte den ikke.radio fungerer med godt signal.

Skrevet

Har du antenne i bakruta du også?

Signalmåleren på Pioneer spillern viser 1 av 6 streker når jeg først klarer og få inn ett signal :?

Kan man ikke bruke urginale spillere på europeiske E46? :o

• 1 year later...
Skrevet

har heller ikke klart å søke opp svar på hvor den lille antenne kontakten skal kobles ved innsetting av ny stereo. har førsøkt paralell kobling med vanlig antenne og 12v uten å få signal på radioen, Original radio hadde godt signal.

Skrevet

Ganske sikker på at det er en diversity antenne. Har selv denne til overs etter bytte fra 97 mod cd spiller til 03mod. Det som eg gjorde var rett og slett å koble sammen kontaktene. Med variert hell, eneste skikkelige løsningen tror eg er å bytte antenneforsterker til den nyere typen. Tror det også står noe info på koed sine sider. Men hadde vært supert å få en endelig klarhet i dette.

• 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...