Hoem Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nå har jeg byttet motor i 525´en min (fra m20 til M50tü) Da har jeg noen problemer med at tankmåler, check control o.l i speedometeret er borte, bensinpumpen går ikke rundt med mindre jeg lasker over bensinpumperele og jeg tror ikke bilen har tenning(dette har jeg ikke sjekket enda da ) det jeg bruker fra M50 bilen er: motor motorledningsnett delvis billedningsnett(tok fra motorkontakten i bilen og opp i øvre del av dash og til den koblingsplassen på førersiden. Har noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 da starter motoren, men jeg ser ikke bensinnivå, check controll etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 si fra vis du finnr feilen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har du samme problem ? sjekket litt mer opp på hva som var borte på speedometeret.. turtelleren er også borte, speedometer ahr jeg ikke fått sjekket enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 jeg har litt av samme problem. mangler speedo, turteller, vanntemp o.l. men det er i en e30 overgang fra m20b23 til m52b28.. kommer tilbake til det når jeg har prøvd å kobla i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 jeg kommer til å holde på med dette til klokken 5 i dag, kommer med tilbakemelding på hva jeg har funnet ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 okei.. jeg starter vel i to tre tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 funnet ut at hver gang jeg slår tenningen på går sikring 17. mest sannsynlig er det problemet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har ikke kommet noe særlig lengre annet enn at jeg nå vet at grunnen for at sikring 17 går er ikke noe med motor, eller check controll krets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 dit problem er nokk at du ikke har koblet om i stikket til motorkoblingerne. du mangler en del signaler.. fordi stikket passer, sitter ikke altid ledningerne på rett plass, og de har ikke samme farge heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei ! Jeg har byttet motorledningsnett, og ledningsnett inn til bilen(fra motorkontakt til dashboard og det koblingspunktet ved rattstammen hvor man kobler sammen nettet bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå