S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 På tide at jeg maser om ett bimmers treff til her i østfold distriktet. Nå som dagene med sommerfelger og blodsenka biler begynner å minske, så er det på tide å ta ett "last call" treff er det ikke? Tid og sted: Søndag 19.oktober klokken 14.00. Treffet vil bli hold på jobben til e28 turbo. Veibeskrivelse: Forbi jet ved mosseporten. Til venstre opp mot dekkman og mercedes. Halveis opp i bakken og til høyre. 5-600m gjennom et lite skogholt også første til venstre nesten helt ned til E6 og da står det hesselberg med stor skrift på et mur bygg på skrå til høyre. Står noe gravmaskiner og lign på utsiden.
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 seng ut en sted ,dato og tid.. hva med smart klubb i råde`? kanskje det kommer noen fra oslo eller drammen å?
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 var jo ett treff på smart club i råde for en månedes tid tilbake, men det var dårlig med interresse fra oslo folket da. Men det er en kurant plass å møtes på da. Er jo bimmers treff i oslo allerede er det ikke? bmwccn har jo treff i oslo til helga
Scampi Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Joda, BMWCCN møtes på Frognerseteren førskommende søndag, altså 12.10.08. Men et treff i Råde utenom dette hadde vært kos da...bor 10 minutter unna
E28 TURBO Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Kan ha det i moss på jobben min. Helt inntil E6. Solgård skog
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Kan ha det i moss på jobben min. Helt inntil E6. Solgård skog høres greit ut det. hvor er det henn? kan ikke si jeg har lagt merke til det
Sjøbuse Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 jeg er klar for et lite treff jeg. men bør kanskje bli snart. begynner og gå fort mot vinteren nå.
S.Arnesen Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 hva med søndag neste uke? på jobben til e28 turbo f.eks?
Sjøbuse Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 det skulle nok passe bra for meg. bare jeg får info om hvor det er litt mer enn navnet på firmaet. en adresse eller no sannt
SteffenM2 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Ellers så kan vi alltids ordne så vi kunne hatt det på verkstedet mitt. Plass til iallefall en 15-20 biler på utsiden der, 50meter nedi gata er det også en stor parkeringsplass om det ikke blir nok plass! Ligger 5minutter unna Mosseporten
S.Arnesen Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 jepp, men det må nesten e28 turbo svare på, da jeg ikke har peil på hvor denne bedriften ligger..
S.Arnesen Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Ellers så kan vi alltids ordne så vi kunne hatt det på verkstedet mitt. Plass til iallefall en 15-20 biler på utsiden der, 50meter nedi gata er det også en stor parkeringsplass om det ikke blir nok plass! Ligger 5minutter unna Mosseporten høres kurant ut det. ser ikke ut til at det er noe liv i e28 turbo for øyeblikket. hehe menne, sier vi søndag denne uken da eller? f.eks klokka 1400?
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 jeg må kanskje leie prøveskilt en gang til?
S.Arnesen Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 jeg må kanskje leie prøveskilt en gang til? Det hørtes lurt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå