Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er ikke lettere og bare ta det på mosseporten da? er stor parkeringsplass. det ligger praktisktalt "på" E6. det er veldig synlig. de fleste fra området vet hvor det er og det er vel skiltet dit allerede.

Skrevet
er ikke lettere og bare ta det på mosseporten da? er stor parkeringsplass. det ligger praktisktalt "på" E6. det er veldig synlig. de fleste fra området vet hvor det er og det er vel skiltet dit allerede.

en privat plass som ligger litt for seg selv har jo endel fordeler...

Skrevet

en privat plass som ligger litt for seg selv har jo endel fordeler...

Nemlig! Hørte jeg burnout konkuranse? :oops:

Jeg stille med kamera iallefall, oppfordrer alle andre til dette!

Skal vi si at det er felles fotografering klokken 14.30? :D

Skrevet

hadde hvert morro å kommet i turbo'n, MEN da trenger jeg følge fra tusenfryd da jeg ikke helt stoler på at den bilen kommer seg dit og hjem igjen som hel bil hehe. så du må ha mulighet for å taue også... også trenger jeg hjelp til prøveskilt da jeg ikke får skippet jobben for å ordne det

Skrevet

hei hei hei... jeg sa ikke noe om noen burnout, her skal alt foregå pent og pyntelig 8) (les: ansvars fraskrivelse :wink: )

Skrevet
hei hei hei... jeg sa ikke noe om noen burnout, her skal alt foregå pent og pyntelig 8) (les: ansvars fraskrivelse :wink: )

Nei pokker heller.. Da slapp jeg og kjøpe snickers iallefall!

(yeah right) :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...