Scampi Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Tror jaggu jeg må ta med meg fotoutstyret...kanskje jeg rekker å hente softboxen i Sverige før treffet også...
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Tror jaggu jeg må ta med meg fotoutstyret...kanskje jeg rekker å hente softboxen i Sverige før treffet også... Det hørtes lurt ut. kanskje du kan ofre noen bilder på bilen min iløpet av treffet da? savner å ha noen bilder med ordentlig kvalitet....
Chris_325iM Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 skal se om jeg ikke får lagt om noe dekk denne gangen da
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 he he. kanskje smart det. kan ikke møte opp med nye dekker slik som sist gang;)
Scampi Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Tror jaggu jeg må ta med meg fotoutstyret...kanskje jeg rekker å hente softboxen i Sverige før treffet også... Det hørtes lurt ut. kanskje du kan ofre noen bilder på bilen min iløpet av treffet da? savner å ha noen bilder med ordentlig kvalitet.... Det kan vi vel alltids få til
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Høres flott ut scampi Ot: noen ps guru'er her som gidder å hjelpe meg med en liten mod? i tråden om bilen min har jeg lagt inn noen bilder av ett panser jeg gjerne skulle hatt ps'et på bilen siste innlegg i tråden
S.Arnesen Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 hehe, noen som kan sitte her å bumpe ja, mens jeg må fly i garasjen og skru.... Udugelige breseklosser fra gsbildeler, slitt allerede, kjørt med de ca 15000km....
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 må slutte å sitte med benet på bremsen som en gammel kjærring da vettu:P bruk heller gassen stian hehe. kjøp greenstuff istede...
S.Arnesen Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 må slutte å sitte med benet på bremsen som en gammel kjærring da vettu:P bruk heller gassen stian hehe. kjøp greenstuff istede... for oss som vasker bilen nå og da så er greenstuff klosser unødvendig
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 jeg kan vaske bilen 3 ganger om dagen og likevel blir felgene svarte. bare jeg ser på bremsen så er felgene svarte. så vurderer green/yellow/red stuff bremser:D hehe
S.Arnesen Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 da hadde jeg bytta klosser på dagen, for felgene dine er alltid helt svarte, det tærer noe jævlig på felgene. trenger ikke å kjøpe sånne klosserm holder med å kjøpe vanlige klosser. nå skal det sies at alle bilene du har er sånn da, så det ligger nok mer i eieren enn i klossene...
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 E30`n hadde aldrig svarte felger. bare astra`n og 7er`n som blir sånn. 7er`n ble sånn etter jeg bytta klosser sist. ble ikke svarte når vi var i danmark. bytta rett etter det. da begynnte de å bli svarte hele tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå