Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tror jaggu jeg må ta med meg fotoutstyret...kanskje jeg rekker å hente softboxen i Sverige før treffet også... :D

Det hørtes lurt ut. kanskje du kan ofre noen bilder på bilen min iløpet av treffet da? :D savner å ha noen bilder med ordentlig kvalitet....

Skrevet
Tror jaggu jeg må ta med meg fotoutstyret...kanskje jeg rekker å hente softboxen i Sverige før treffet også... :D

Det hørtes lurt ut. kanskje du kan ofre noen bilder på bilen min iløpet av treffet da? :D savner å ha noen bilder med ordentlig kvalitet....

Det kan vi vel alltids få til ;)

Skrevet

Høres flott ut scampi :D

Ot: noen ps guru'er her som gidder å hjelpe meg med en liten mod? i tråden om bilen min har jeg lagt inn noen bilder av ett panser jeg gjerne skulle hatt ps'et på bilen :) siste innlegg i tråden

Skrevet

hehe, noen som kan sitte her å bumpe ja, mens jeg må fly i garasjen og skru....

Udugelige breseklosser fra gsbildeler, slitt allerede, kjørt med de ca 15000km....

Skrevet

må slutte å sitte med benet på bremsen som en gammel kjærring da vettu:P bruk heller gassen stian :D hehe. kjøp greenstuff istede...

Skrevet
må slutte å sitte med benet på bremsen som en gammel kjærring da vettu:P bruk heller gassen stian :D hehe. kjøp greenstuff istede...

for oss som vasker bilen nå og da så er greenstuff klosser unødvendig 8):wink:

Skrevet

jeg kan vaske bilen 3 ganger om dagen og likevel blir felgene svarte. bare jeg ser på bremsen så er felgene svarte. så vurderer green/yellow/red stuff bremser:D hehe

Skrevet

da hadde jeg bytta klosser på dagen, for felgene dine er alltid helt svarte, det tærer noe jævlig på felgene. trenger ikke å kjøpe sånne klosserm holder med å kjøpe vanlige klosser. nå skal det sies at alle bilene du har er sånn da, så det ligger nok mer i eieren enn i klossene...

Skrevet

E30`n hadde aldrig svarte felger. bare astra`n og 7er`n som blir sånn. 7er`n ble sånn etter jeg bytta klosser sist. ble ikke svarte når vi var i danmark. bytta rett etter det. da begynnte de å bli svarte hele tia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...