stianorama Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Noen som har erfaringer med kvasskammen og/eller letta svinghjul fra Koed? Ikke gratis, men såpass billig at blir skeptisk.
nimitz Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Noe som heter: Er det for godt til og være sant så er det ikke sant. Kanskje noe av det samme dette da??
stianorama Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Spørs ja, men har vel uansett 2 års reklamasjonsrett med hold i kjøpsloven.
oddis Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Billig? Hva koster de? Og til hvilken motor? M30? Svinghjulet letter litt på responsen, og kammen, med riktig justering flytter effektregisteret noe oppover.
nimitz Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Det har du, men aldri enkelt og få penger igjen fra en nettbutikk. Og alt arbeidet får du definitivt ikke dekket. Innvendige motor deler vil jeg ha vært skeptisk til.
stianorama Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 I overkant av 3400 for kammen, og ca det samme for hjulet. Skal prøve å finne ut hvor produksjonen er, og evt noen som har prøvd eller har uberpeiling
Rayb Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Min erfaring med Koed begrenser seg til noen blinklys forran og Castrol olje, men da blinklysene allerede etter 1 mnd. begynte å dugge igjen (kjøpte uoriginale, det gjør jeg ikke igjen!) ringte jeg dem og forklarte saken. Jeg fikk da beskjed om at neste gang jeg skulle bestill noe fra dem var det bare å gi beskjed på forhånd, så skulle jeg få en prisreduksjon. Poenget mitt er at det er greie folk å handle hos! Men jeg kjøper ikke noe uoriginalt igjen...
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 3400 for kammen er da ikke overdrevet billig? Har kun god erfaring med koed, og har så og si aldri hørt noe negativt om dem.
stianorama Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Ser det koster det samme for kammen hos Kollevold også. Kanskje handle der i steden for. Ikke råpeiling på kam akkurat, så må få sjekket hva som passer best med grader osv
323 andreas Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 har bare god erfaring fra koed. God service,rask levering og bra priser:) Burde ikke være noe problem!
Ad|oS Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Min erfaring med Koed begrenser seg til noen blinklys forran og Castrol olje, men da blinklysene allerede etter 1 mnd. begynte å dugge igjen (kjøpte uoriginale, det gjør jeg ikke igjen!) ringte jeg dem og forklarte saken.Jeg fikk da beskjed om at neste gang jeg skulle bestill noe fra dem var det bare å gi beskjed på forhånd, så skulle jeg få en prisreduksjon. Poenget mitt er at det er greie folk å handle hos! Men jeg kjøper ikke noe uoriginalt igjen... Og på den måten sikrer de seg at du handler der igjen, og de tjener enda mer på deg Selv har jeg stort sett bare positive erfaringer hos dem. Det som har vært galt har jeg fått refundert penger på
fre Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Svinghjulene er fra JB Racing.. anerkjent firma i USA!
babjorn Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Koed har bra servic å hyggelige folk,har handla der endel,skade på noen deler så har jeg fått ny med engang uten noe ekstra kostnad,men det var på grunn av TNT som dem ikke bruker lenger hvis jeg ikke tar feil Burde ikke ha noe bekymring for å handle der å nå er dem i norge så billiger frakt for oss
bmw*327* Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 koed er bra det! eneste jeg har blitt litt overrasket over noen ganger var foreksempel en gang jeg bestilte for ca 12000 kr, fikk jeg regning fra tnt på 6000 i toll.... er dette normalt?? og fikk regning på 3000 på en pakke til ca 6000.. husker ikke helt eksakt tallene nå, men mener det var disse tallene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå