GiljeN Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 har kjøpt målere til olje trykk og olje temp, men hvor skal jeg koble de til ?:S er jo ikke noe "sandwich" plate å få tak i eller fårstår ikke hvordan den skal kunne festes noen plass kos Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 kan enten feste den der hvor orginale trykkbrytern til oljelampa er, eller så kan du sette den ved oljefilterhuset. er en blende plugg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 tar jeg ut den trykkbrytern ? den som her helt bak og oppe på blokka ? i olje filter huset så jeg en blende plugg men så ikke ut så den ville gjøre jobben sin viss jeg monterte den der. evt kan jeg ha begge der ? hvordan takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 ja du kan ha begge der nede ved blende pluggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 blende pluggen i oljehuset ? de var jo knott små å ser ikke for meg at de skal kunne måle noe trykk der er vell til de som har orginalt olje kjøler ? men den orginale olje trykks kontakten ? kan jeg bytte ut den ? eller vil bilen klikke mongo dah ? men kan bruke den ene på olje huset til tempraturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 ingen som vet hvor jeg kan koble på olje trykk å olje temp ? evt hva gjør andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå