Gå til innhold

Breyton IMAGINE 9x19" med nye dekk

larssr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forstår det som at disse ikke går på min 03`e46 Touring? Eller går det hvis jeg får valset bakbuene? Foran er vel neppe noe problem, men hvordan fyller disse hjulhusene, de stikker ikke utenfor? Skal jo helst flukte pent med skjermkanten rund baut :wink: Isåfall kunne du ha fått disse evnt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15444623

Disse var 9" rund baut eller? Og ingen ubalanse eller skader bortsett fra kanten? Hvor holder du til forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det som at disse ikke går på min 03`e46 Touring? Eller går det hvis jeg får valset bakbuene? Foran er vel neppe noe problem, men hvordan fyller disse hjulhusene, de stikker ikke utenfor? Skal jo helst flukte pent med skjermkanten rund baut :wink: Isåfall kunne du ha fått disse evnt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15444623

Disse var 9" rund baut eller? Og ingen ubalanse eller skader bortsett fra kanten? Hvor holder du til forresten?

Oi, denne har jeg ikke sett..

Er ikke helt sikker på åssen det er på touring, men tror det ikke er noe særlig problem. Med litt valsing går det i hvertfall. De kommer ikke til å stikke utenfor. 9" breie ja. Balansert og runde. Jeg merket i hvertfall ingenting det lille jeg kjørte med dem.

Jeg bor på Rena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, denne har jeg ikke sett..

Er ikke helt sikker på åssen det er på touring, men tror det ikke er noe særlig problem. Med litt valsing går det i hvertfall. De kommer ikke til å stikke utenfor. 9" breie ja. Balansert og runde. Jeg merket i hvertfall ingenting det lille jeg kjørte med dem.

Jeg bor på Rena.

Har vel egentlig ikke lyst til å valse buer, og vil helst ha rett innpress som får hjula perfekt ut i buene. Noen som VET hvordan dette vil bygge ut på en E46 Touring? Og kantkjørte hjul er jo aldri populært dessverre.. Så også på det ene bildet at det var "et lass" med avbalanserings lodd på et sted på ene hjulet, men stoler på deg hvis du mener de ikke har skjevhet eller ubalanse. Du svarte vel på alt unntatt innbytte på hjula mine. Gi meg en pris på imellomlegg isåfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...