larssr Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 hvilken bil har de stått på?? Han jeg kjøpte de av tror jeg hadde dem på en e36 sedan, noe mer vet jeg i hvertfall ikke. Dette var planen min også først, men lakkerte og solgte bilen uten valsing osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Forstår det som at disse ikke går på min 03`e46 Touring? Eller går det hvis jeg får valset bakbuene? Foran er vel neppe noe problem, men hvordan fyller disse hjulhusene, de stikker ikke utenfor? Skal jo helst flukte pent med skjermkanten rund baut Isåfall kunne du ha fått disse evnt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15444623 Disse var 9" rund baut eller? Og ingen ubalanse eller skader bortsett fra kanten? Hvor holder du til forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Forstår det som at disse ikke går på min 03`e46 Touring? Eller går det hvis jeg får valset bakbuene? Foran er vel neppe noe problem, men hvordan fyller disse hjulhusene, de stikker ikke utenfor? Skal jo helst flukte pent med skjermkanten rund baut Isåfall kunne du ha fått disse evnt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15444623Disse var 9" rund baut eller? Og ingen ubalanse eller skader bortsett fra kanten? Hvor holder du til forresten? Oi, denne har jeg ikke sett.. Er ikke helt sikker på åssen det er på touring, men tror det ikke er noe særlig problem. Med litt valsing går det i hvertfall. De kommer ikke til å stikke utenfor. 9" breie ja. Balansert og runde. Jeg merket i hvertfall ingenting det lille jeg kjørte med dem. Jeg bor på Rena. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Forstår det som at disse ikke går på min 03`e46 Touring? Eller går det hvis jeg får valset bakbuene? Foran er vel neppe noe problem, men hvordan fyller disse hjulhusene, de stikker ikke utenfor? Skal jo helst flukte pent med skjermkanten rund baut Isåfall kunne du ha fått disse evnt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15444623Disse var 9" rund baut eller? Og ingen ubalanse eller skader bortsett fra kanten? Hvor holder du til forresten? Oi, denne har jeg ikke sett.. Er ikke helt sikker på åssen det er på touring, men tror det ikke er noe særlig problem. Med litt valsing går det i hvertfall. De kommer ikke til å stikke utenfor. 9" breie ja. Balansert og runde. Jeg merket i hvertfall ingenting det lille jeg kjørte med dem. Jeg bor på Rena. Har vel egentlig ikke lyst til å valse buer, og vil helst ha rett innpress som får hjula perfekt ut i buene. Noen som VET hvordan dette vil bygge ut på en E46 Touring? Og kantkjørte hjul er jo aldri populært dessverre.. Så også på det ene bildet at det var "et lass" med avbalanserings lodd på et sted på ene hjulet, men stoler på deg hvis du mener de ikke har skjevhet eller ubalanse. Du svarte vel på alt unntatt innbytte på hjula mine. Gi meg en pris på imellomlegg isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hei, er felgene solgt? kan gi dg 8000;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Hvor stort er senterhullet? Mulighet å få disse på en e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hvor stort er senterhullet? Mulighet å få disse på en e39? Det skal vel gå, men må ha spacere i såfall. På grunn av høyere innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Begynner å dra seg til mot vår nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Er meget intrisert,men veit du om di passer på e91?? 9" alle 4?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hva er budet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooksy Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Er de solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth84 Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Jeg har noen 16" med gode vinterdekk på, 5 eiket tror jeg.. Kan gi deg de i innbytte, samt 3000 cash i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå