-Marius- Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Den 12 Okt er det StreetMeet på parkeringen i åsane, fra 17.00 til 20.00. Dette kan være siste sjans før vinteren kommer å få vist frem bilen sin. Les mer på http://www.bergen-gatebilklubb.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Med mindre værgudene går bananas med dårlig føre, snø og sånt tull, så blir det turen dit Jeg håper BMW-folket stiller mannsterke på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg kommer uansett vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dark alex Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 jeg kommer med en jaguar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Mange som skal hit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Kunne vært gøy å se noen biler i dag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Blir iallefall turen på meg! Ingen andre som er med på å cruise opp dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Eg er rimelig klar.. Kommer med E39'n ilag med en kompis med sølvgrå 523 også en kompis med C klasse 220:) Håper det blir litt bimmers her fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Synes oppmøte var ganske greit eg med tanke på været..Endel Bmw'er også Strøken M5 du har BMWPower.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 svarte skulle egentlig opp der i dag. må jo få luftet bilen litt men måtte i middagsbesøk. noen som har bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 svarte skulle egentlig opp der i dag. må jo få luftet bilen litt men måtte i middagsbesøk.noen som har bilder Så det var noen som tok bilder..prøvd og leite litt på forsjellige forum..men finner ikke noen som har lagt ut noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Synes oppmøte var ganske greit eg med tanke på været..Endel Bmw'er ogsåStrøken M5 du har BMWPower.. Takk for det. Var det du som hadde den svarte E39 med effektanlegg som stod ved siden av en sølvgrå E39? Såg såfall meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja..det var min=) Eisenmann eksos:).. Den sølvgrå er også 523 men med automat.. Kompisen min sin..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Nei det var da som bare !!! jeg leste november jeg ! jeg skulle jo på dette !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er kommet noen bilder nå: http://www.bergen-gatebilklubb.no/joomla/smf/index.php?topic=218.0 Irriterer meg over at jeg ikke tok noen bilder selv, men så var det regnet da.. Venter i spenning på at noen klarte å ta bilde i rettning av der min bil sto og.. men det er vel håpefullt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå