Edlerpaul Posted October 9, 2008 Posted October 9, 2008 Jeg har en BMW 323 e46, jeg får ikke noe varme i varmeapparatet. Jeg har hatt bilen på verksted 3 ganger nå, byttet ventil og termostat, men det virker ikke for det! og de som skal være spesialister på bmw sier de ikke skjønner hva det kan være!!! Er det noen som har noen forslag til meg???
torbjørn Posted October 9, 2008 Posted October 9, 2008 Jeg har en BMW 323 e46, jeg får ikke noe varme i varmeapparatet. Jeg har hatt bilen på verksted 3 ganger nå, byttet ventil og termostat, men det virker ikke for det! og de som skal være spesialister på bmw sier de ikke skjønner hva det kan være!!! Er det noen som har noen forslag til meg??? Hadde slik problem på min e46, da var det luft i kjølesystemet
Wolfeh Posted October 9, 2008 Posted October 9, 2008 Hvis du har hatt den der 3 ganger har du vel krav på pengene tilbake siden de ikke har klart å fikse det?
axor Posted October 9, 2008 Posted October 9, 2008 eller at du tar det til et annet versted og de betaler det
Recommended Posts