Janka7 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Vi er en liten gjeng som har vurdert å leie et verksted i Hardangerveien. Vi har rom for et par til, men først vil jeg bare se om det er interesse for dette. Det er lakkboks til disp på verkstedet også Mail meg på jannicke7@gmail.com Sneeeeiks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Mulig min far kan være interessert Trenger et sted til M5 Touringen. Kan gi han en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Just let me know as soon as possible:) Skulle gi eier tilbakemelding i slutten av uken, dvs i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ah, min far hadde visst allerede fikset sted. Såå, det blir vel ikke noe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvor mange peng snakker vi om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Er det dette som ligger rett bortenfor Frank Mohn det er snakk om`? Nesten borte med "Go-bil"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 *pirkepirke* Mail meg på jannicke7@gmail.com Pm sendt til dere:) (Uff, skikkelig lurt å være våken nå når jeg skal stå opp om 2 timer og syv minutter.. Yeey...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 fått noe tilbakemelding? er game på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Vært bortreist med jobben, så har ikke fått svare på mailer på en stund. For enkelhets skyld bare skriver jeg her:) Snakket med verkstedseier, og han vil ikke si om jeg/vi får det ennå, da det er maaange som har vist interesse. Han har altfor mye å gjøre på jobben, så han bestemmer seg ikke før nærmere nyttår, da først blir det ledig. Gir oppdateringer når jeg hører noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Noen som har det Kunne tenkt meg et litte "klubblokal" eller mekkested i kr.sand jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 mulig eg e interisert men kommer litt ann på pris då men du kommer vel tilbake når det nermer seg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 bumper denne opp igjen jeg, fått noe plass(er)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå