julie Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Hei Jeg kjøper lettmetall felger til mine vinterdekk - evt inkludert dekk - 16 eller 17 tommer (har 5-dørs.) send gjerne tilbud med bilde.
AlXz Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Hei Julie, og velkommen til forumet Bmw 116i ? Hvilket karosseri er det?
julie Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 beklager at dette muligens er et dumt spørsmål, men karosseri?? Hva spør du egentlig om? Det finnes jo ikke så mange varianter av 116i. men min er 5-dørs.
AlXz Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Bare lurer på hvilket karosseri det er.. De forskjellige karosseriene har egne navn. Sier E81 eller E87 deg noe? Er det 4 eller 5 bolter på hvert hjul ?
julie Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 nei, jeg er ikke så veldig bilinteressert per se. Bare trenger felger til vinterhjulene mine ettersom de jeg har ser ut som de kommer fra en sliten toytota '75 mini-lastebil. - http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/1se ... ction.html mulig du finner noe om disse E-seriene der. Har merket meg at "alle" refererer til E'er her inne. Men det sier meg ingenting, nei.
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Bare lurer på hvilket karosseri det er..De forskjellige karosseriene har egne navn. Sier E81 eller E87 deg noe? Er det 4 eller 5 bolter på hvert hjul ? Du lurer ikke, du bare prøver å kjekke deg og vise at du kan litt mer enn henne, og egentlig ikke komme med noe nyttig info..annet enn å spørre om antall hjulbolter da Når det gjelder en 5dørs 116i så er det nok snakk om en E87. Disse har 5*120 boltsirkel, Et42. Det vil si at bla de fleste felger til E36,e46,E90 vil passe, så det burde ikke være så vanskelig å skaffe et sett brukte felger i 16" eller 17".. Jeg har noen 16" felger som jeg tenker å selge, men blir litt tungvint å sende til Oslo. Hvis dette alikevel kan være aktuelt og du sjekker opp i transport så skal du få en god pris Velkommen til bimmers
AlXz Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Du lurer ikke, du bare prøver å kjekke deg og vise at du kan litt mer enn henne, og egentlig ikke komme med noe nyttig info..annet enn å spørre om antall hjulbolter da Prøver da bare å hjelpe jeg da Ved å vite karosseri og antall hjulbolter kunne jeg funnet ut boltsirkelen... Men nå vet man jo hvilken boltsirkel det er, så er nok mange her som har felger.
G4RM Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 beklager at dette muligens er et dumt spørsmål, men karosseri?? Hva spør du egentlig om? Hei Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar For å hjelpe deg litt på vei: Det kom en modelloppgradering av 1-serien sommeren 2007. Det er noen små og noe (for kjennerne) større endringer. Bilene som ble levert før oppgraderingen har karosseribetegnelse E87, mens de nyeste heter E81. Om du kjøpte bil i 2007 og fortsatt er usikker anbefaler jeg å gå til GS Bildeler modellsøk og taste inn registreringsnummeret ditt. Da får du etter litt tid tilbake en tekst som sier modellnummeret. F.eks slik: Introside for BR57xxx modell E81, HC, 118d Kom tilbake med modellnummer så får du sikkert masse god tips til felger, og da vet vi at felgen som anbefales passer til din bil. Lykke til
Diezelpower Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg har originale BMW felger som jeg skal selge: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=925126#925126
MrLee Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 beklager at dette muligens er et dumt spørsmål, men karosseri?? Hva spør du egentlig om? Hei Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar For å hjelpe deg litt på vei: Det kom en modelloppgradering av 1-serien sommeren 2007. Det er noen små og noe (for kjennerne) større endringer. Bilene som ble levert før oppgraderingen har karosseribetegnelse E87, mens de nyeste heter E81. Om du kjøpte bil i 2007 og fortsatt er usikker anbefaler jeg å gå til GS Bildeler modellsøk og taste inn registreringsnummeret ditt. Da får du etter litt tid tilbake en tekst som sier modellnummeret. F.eks slik: Introside for BR57xxx modell E81, HC, 118d Kom tilbake med modellnummer så får du sikkert masse god tips til felger, og da vet vi at felgen som anbefales passer til din bil. Lykke til E81 er 3-dørs, E87 (også facelift) er 5-dørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå