mrnelson Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 tenke jeg får legge ut litt om prosjektet mitt her da... utgangspunktet er en 86 325i m tech 1 bil.. kjøpte dn som ett prosjekt av en kamerat som har satt i m50b25 motor i den i fra før... så blir MYE rustsveising fremåver.. og mange timer i garasjen... har satt meg noe mål til motoreffekt da på att je skal klare ??? men om det blir det er en annen sak da. har satt som mål på og få bilen ferdig til sommern men stresser ikke... og vist det er noen som har noen råd og tips om godkjenning og slik hos bt så bli jeg glad er egentli ford type men har blitt smitta av e30 basillen da... legger ut noen bilder her nå dårlig kvalitet på bildene men..
mrnelson Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 greit nok utgangspunkt men MYE rust nå blei det bedre... jeg som ikke er helt våken i dag
Fliid Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Desverre er mange E30'r hardt angrepet av rust, men man må ikke gi opp av den grunn : ) Er trossalt noen utrolig nydelige biler! Ser forøvrig at det trengs litt opprydding i M50 monteringen også, sånn fort å galt ser jeg at det flyter litt av motorledningsnett ledninger i motorrom. : ) Er mange delte meninger om M-tech I, men ærligtalt syntes jeg denne versjonen er nydelig! M-tech II er pent og vell og bra, men første er også nydelig syntes jeg : ) Det klassiske E30 preget kommer tydelig frem og jeg skulle så gjerne ønske det var flere strøkne M-tech I biler ute og gikk : )
Astri Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Så ut som et kjekt utgangspunkt det der. Ikkje gi opp sjøl om det e rust, og husk; hiv ut masse bilder underveis.
RoaldJ Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 se der kom bildene fin lyd med m50 i E30... felgene er også kule.. hvilken dimensjon er de? å vær så snill å ikke monter masse med plastikk/glassfiber-deler. syns personlig det ikke blir bra.. sats heller på et clean utseende.. har sett de som skarkler bort rillene i m-tech-fangerene, det blir faktisk ganske kult. selv om man ødlegger en del av stylingen på en måte da..
mrnelson Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 felgene er revolution felger 9x16 bak og 8 x16 foran.. bilen skal holdes helt orginal utsende messig eneste blir sorte lykter og andre baklykter.. muli jeg blir pussen opp de felga men vet ikke enda... målet er å lage en sleeper... så det skal bli skikkelig med motor i hvertfall...motorplanene og drivverk er klart ellers så skal alle deler i understellet sandblåst og pulverlakkert.. bilen blir blank svart... er perfeksjonist så vilen skal bli 100% strøken.. men først så er rusta 1 prioritering... vurderer karroseribytte men får se når bilen kommer igjen fra sandblåsing...
///FredriK.S Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Kommer til å bli tøft, Følge med her ja.
HeinZ Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Mteck-1 er en røddig styling til e-30. Så den bilen der kpmmer til og bli utrolig bra. er enig med fliid, du må få rødda opp i det lednigsnettet.
mrnelson Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 ja helt enig allt av ledninger skal ryddes opp i, skal sette på datasprut i tilegg å
E30_Dale Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Ja detta her va greier, som sagt ikkje gi opp sjøl om det e rust! Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå