Bimmerlars Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Noen som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breitling Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Vanskelig å få tak i som oftest. Og de få som har skal ha mye penger Jeg bestillte en renovert diff på Ebay, kom seg på 7000,- inkl frakt og moms Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Vanskelig å få tak i som oftest. Og de få som har skal ha mye penger Jeg bestillte en renovert diff på Ebay, kom seg på 7000,- inkl frakt og moms Syke priser Ved import også faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNthe Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 pleier å ligge mellom 4500 og 5500 for brukte i norge.. og dem er ikke ny-overhalte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Jeg har en E36 325 sperrediff liggende som kanskje selges. De er ganske sjeldne og derfor blir de dyrere. Hadde tenkt å bruke diffen i min bil. Men det kommer sannsynligvis en Alpina 3,2 liter oppi, og da skifter jeg til M3 bakaksling. Du får se om du får tak i sperrediff før jeg kommer hjem i slutten av måneden. Prisen vil i tilfelle ligge på 4.500 + frakt. Eirik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 Har en på hånden til 4600,- ferdig hjemme på døra. Må ha en ganske kjapt da min raste igjen i går.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts