Gå til innhold

Spm om godkjenning av turbokonvertering + annet om bygginga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å få tak i M3 eller 328 dyser eller lignende. Mulig 325 dysene duger også hvis jeg ikke skal lade mer enn maks 0.7. Hvor mye leverer orginalbensinpumpa? Vil ikke den holde for 0.6bar? Måler skal jeg selvfølgelig ha i bilen, den kommer jeg til å følge med ganske nøye på slik at den alltid får mer enn nok bensin.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men er det mye mer holdbart med datasprut kontra BTR hvis man følger med på måleren? Hvordan er det med innstallering og justering av denne? Hvis jeg ikke gjør det selv kommer det vel til å koste litt?

Skrevet

alt koster en del mer vist du ikke gjør det selv :P men vist du bare vil heve effekten litt å du ikke har allverden med penger så synest jeg at sprut ikke er et must! men der er jo kjekt og kjøpe det med en gang, for når man har trimmet litt så vil man som regel litt til også! mye vil ha mer heter det seg vel:P

Skrevet

Ja kjenner til det, da jeg først fikk bilen gikk jeg fra en lat 1.1 fiesta, så det var rene lambo'n i forhold. Men nå er jeg så vandt at jeg til tider synes det ikke skjer noe av og til når jeg trøkker på pedalen.

Men er det vanskelig å sette opp en datasprut? Evt hva vil et firma bare grovt ca ta for en slik jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...