bmwhans Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 3500 per hjulbue?? det er det dummeste jeg har hørt. man får jo lakkert hele bilen til den prisen! så da er jeg redd for at han prøver å lure deg gitt! det dummeste du kan gjøre hvis det er rust under er å la de sitte... blir jo bare værre! Ta de av og ta bilen med til en annen lakkerer...
Nautiluz Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Det finnes jo evigmange e36 delebilder kan da ikke være så vanskelig å finne en som har samme farge, som du kan kjøpe hjulbuer av. Fremme så er det jo fort gjort å bytte hele.
RogE36R Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 3500 per hjulbue?? det er det dummeste jeg har hørt. man får jo lakkert hele bilen til den prisen! så da er jeg redd for at han prøver å lure deg gitt! det dummeste du kan gjøre hvis det er rust under er å la de sitte... blir jo bare værre! Ta de av og ta bilen med til en annen lakkerer... Gidder du sende meg nr til han lakkereren din? Har endel jobb til han..
Astri Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Ok:D Så du mener at eg bør røske dem av ( eg er helt enig) men viss eg ska få lakket om alle hjulbuene på Ny, koster jo dette 3 500kr PR BUE !! har hørt me en som gjør det svart !Å der har eg ikkje råd til, men hva må eg gjøre for å stoppe rusten på en SKIKKELIG MÅTE ?? Kim i all verden e det som har gitt deg dei prisane der? Noen lokale? Nei kjøp deg ein delebil og hent øve skjermar og dverse snax. Du har jo god tid til å kose deg med å skru på bilen, siden du ikkje har lappen enda.
Fliid Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 bmwhans, hele bilen for 3 500,- ? No way... Trådstarter, den lakkereren ville jeg ikke brukt.. Du blir lurt asngående pris om det er per bue. For og stoppe rust må man bytte plate, dvs, hjulbue, du får de løse som må sveises inn..Og må da lakkere. Det er og få stoppet det ordentlig. Nyanse forskjell i lakken er da ett faktum
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 han sa at å Stoppe rust, pusse ned, skifte og lakkere på nytt kom på ca 3500kr på hjulbue bak, hørte ikke om dei framme.. Men hva bør eg gjøre då? har kje peiling på bil sjøl, men kjøpe en delebil, det eneste problemet mitt her er at eg ikkje har så mye penger nå. er fattig student i en spesiell situvasjon, så det er pengemangel på høgt nivå, Men finnes det en måte som EG kan klare å stoppe rusten på en skikklig måte?? Takk for alle svar
Fliid Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 man kan ikke "kline" på noe for så og tro at rust er stoppet. Så at du som den kyndige bil personen du er kan ikke stoppe rusten på en skikkelig måte. Kjør med crome buer til du har råd til å gjøre det ordentlig.
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 OK !! Då blir det hjulbuer en stund til :S Mn ka e ein NORMAL pris for å ta å stoppe rust, å omlakkere 4 stk buer da?? Så eg slippe å kjøre rundt me de KROM-utroligstygge-HJULBUENE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå